Jump to content
Geplaatst:
comment_1586704

Hi! ik zat te zoeken maar vond het nergens dus maakte ik een nieuw onderwerp.

Hoe maak je iemand als je kunt kiezen dat hij danst?

en dan wie je kiest verschillende dingen doet.

bijvoorbeeld: een japan doet: SPECIAL_ACTION_HANDSUP

en bijvoorbeeld skin 99: SPECIAL_ACTION_DANCE3

Kan je me helpen?

Bedankt _O_

  • Reacties 54
  • Bezichtigingen 4.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1589738

public OnPlayerRequestClass(playerid,classid)
{
switch(classid)
{
  case 0: ApplyAnimation(playerid,"PED","handsup",4.1,1,1,1,1,0);
  case 1: ApplyAnimation(playerid,"PED","WALK_drunk ",4.1,1,1,1,1,0);
  //en zo verder
}
return 1;
}

Zo moeilijk was dat...

Als je nu een beetje meer moeite zou doen, dan zou je het ook wel gelukt zijn. :puh:

Geplaatst:
comment_1589775

WIKI SAMP

jij denkt dat we zomaar ff je script in elkaar schroeven,,

en dan niet specefiek in dit topic maar in alle andere.. ik vraag me af

tis JOUW server en ONS script. wie is dan de eigenaar?

Eigenlijk moet hij dan misschien bij elk stuk code dit zetten:

// gemaakt door ??????

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1589789

sorry :$

maar ik wist niet dat je case er voor moest doen

Bedankt _O_

P.S ik krijg deze warns als ik dit doe:

public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
switch(classid)
{
case 0: ApplyAnimation(playerid,"PED","handsup",4.1,1,1,1,1,0);
case 1: ApplyAnimation(playerid,"PED","WALK_drunk",4.1,1,1,1,1,0);
case 2: ApplyAnimation(playerid,"PED","dnce_M_a",4.1,1,1,1,1,0);
case 3: ApplyAnimation(playerid,"PED","bd_clap",4.1,1,1,1,1,0);
case 4: ApplyAnimation(playerid,"PED","DRUGS_BUY",4.1,1,1,1,1,0);
}
   SetPlayerPos(playerid,409.1605,2441.3618,16.5010); // Waar de speler te zetten voor het spawn-menu
   SetPlayerCameraPos(playerid,409.1653,2434.7261,16.5010); // Camera voor het spawn-menu
SetPlayerCameraLookAt(playerid 324,34, 54,122, 173,35);
   return 1;
}

dit zijn mijn waarschuwingen:

error 001: expected token: ",", but found "-integer value-"

warning 215: expression has no effect

warning 215: expression has no effect

warning 215: expression has no effect

warning 215: expression has no effect

warning 215: expression has no effect

warning 215: expression has no effect

error 001: expected token: ";", but found ")"

error 029: invalid expression, assumed zero

fatal error 107: too many error messages on one line

Al die errors horen onder switchclass: '{'

Bewerkt: door Rockline

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1589799

Als je goed uitlijnd valt het direct op. Je bent een bracket vergeten. ;)

ja maar als ik het spel opstart danst het poppetje niet :ch:

wat heb ik verkeerd gedaan?

Geplaatst:
comment_1590138

Als je goed uitlijnd valt het direct op. Je bent een bracket vergeten. knipoog.gif

Waar ben ik dat vergeten? confused2.gif

Niet jij, rockline bedoelde hij knipoog.gif

EDIT: ik zie trouwens de fout al (met name in SetPlayerCameraLookAt): die , in een coord moet een . zijn, en ook ben je achter playerid een , vergeten, hier maar eens de juiste code:

public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
switch(classid)
{
case 0: ApplyAnimation(playerid,"PED","handsup",4.1,1,1,1,1,0);
case 1: ApplyAnimation(playerid,"PED","WALK_drunk",4.1,1,1,1,1,0);
case 2: ApplyAnimation(playerid,"PED","dnce_M_a",4.1,1,1,1,1,0);
case 3: ApplyAnimation(playerid,"PED","bd_clap",4.1,1,1,1,1,0);
case 4: ApplyAnimation(playerid,"PED","DRUGS_BUY",4.1,1,1,1,1,0);
}
SetPlayerPos(playerid,409.1605,2441.3618,16.5010); // Waar de speler te zetten voor het spawn-menu
SetPlayerCameraPos(playerid,409.1653,2434.7261,16.5010); // Camera voor het spawn-menu
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 324.34, 54.122, 173.35);
return 1;
}

P.S: indentatie is een beetje weg door die textarea van dit forum knipoog.gif

Bewerkt: door megadreams

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1590560

Als je goed uitlijnd valt het direct op. Je bent een bracket vergeten. knipoog.gif

Waar ben ik dat vergeten? confused2.gif

Niet jij, rockline bedoelde hij knipoog.gif

EDIT: ik zie trouwens de fout al (met name in SetPlayerCameraLookAt): die , in een coord moet een . zijn, en ook ben je achter playerid een , vergeten, hier maar eens de juiste code:

public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
switch(classid)
{
case 0: ApplyAnimation(playerid,"PED","handsup",4.1,1,1,1,1,0);
case 1: ApplyAnimation(playerid,"PED","WALK_drunk",4.1,1,1,1,1,0);
case 2: ApplyAnimation(playerid,"PED","dnce_M_a",4.1,1,1,1,1,0);
case 3: ApplyAnimation(playerid,"PED","bd_clap",4.1,1,1,1,1,0);
case 4: ApplyAnimation(playerid,"PED","DRUGS_BUY",4.1,1,1,1,1,0);
}
SetPlayerPos(playerid,409.1605,2441.3618,16.5010); // Waar de speler te zetten voor het spawn-menu
SetPlayerCameraPos(playerid,409.1653,2434.7261,16.5010); // Camera voor het spawn-menu
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 324.34, 54.122, 173.35);
return 1;
}

P.S: indentatie is een beetje weg door die textarea van dit forum knipoog.gif

dan heb ik nog een klein vraagje:

waarom danst hij niet?!?!?!

Geplaatst:
comment_1590579

Zet het er eens twee keer er is namelijk een ?onbekende? samp bug dat een animatie soms niet van de eerste keer word uitgevoerd dat heb ik ook al veel voorgehad als ik bv: /dance 1 doe in een server die dat commando heeft ;)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1590634

Zet het er eens twee keer er is namelijk een ?onbekende? samp bug dat een animatie soms niet van de eerste keer word uitgevoerd dat heb ik ook al veel voorgehad als ik bv: /dance 1 doe in een server die dat commando heeft ;)

hoe bedoel je? :?

Geplaatst:
comment_1590716

Zet het er eens twee keer er is namelijk een ?onbekende? samp bug dat een animatie soms niet van de eerste keer word uitgevoerd dat heb ik ook al veel voorgehad als ik bv: /dance 1 doe in een server die dat commando heeft ;)

hoe bedoel je? :?

SA:MP heeft een bug waardoor als je een animatie wilt laten afspelen, die speler het voor de eerste keer (sinds die de server heeft gejoint) niet ziet, als je de animatie voor een 2de keer laat afspelen zal het wel weer werken.

Ik had daar ook al aan gedacht, maar dat zou toch moeten opgelost zijn als je een andere skin kiest?

Geplaatst:
comment_1590823

Zet het er eens twee keer er is namelijk een ?onbekende? samp bug dat een animatie soms niet van de eerste keer word uitgevoerd dat heb ik ook al veel voorgehad als ik bv: /dance 1 doe in een server die dat commando heeft knipoog.gif

hoe bedoel je? confused2.gif

SA:MP heeft een bug waardoor als je een animatie wilt laten afspelen, die speler het voor de eerste keer (sinds die de server heeft gejoint) niet ziet, als je de animatie voor een 2de keer laat afspelen zal het wel weer werken.

Ik had daar ook al aan gedacht, maar dat zou toch moeten opgelost zijn als je een andere skin kiest?

Niet als die andere skin een andere animatie gebruikt ;)

Elke animatie moet twee keer worden uitgevoerd dan werkt die animatie pas ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.