Geplaatst: 10 februari 201015 jaren Auteur comment_1586809 SetVehiclePos. Dan wordt de player meegeteleporteerd, ik zoek een manier hoe de player niet meegeteleporteerd word, of een manier om de player daarna terug te teleporteren naar de vorige locatie.
Geplaatst: 10 februari 201015 jaren comment_1586817 Doe eerst RemovePlayerFromVehicle(); en dan SetVehiclePos();
Geplaatst: 10 februari 201015 jaren Auteur comment_1586839 Doe eerst RemovePlayerFromVehicle(); en dan SetVehiclePos(); Hmm werkt nog steeds niet. Heb nu dit: if (!strcmp("/delete", cmdtext,true)) { RemovePlayerFromVehicle(playerid); SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),0.0,0.0,200.0); } Wat er op dit moment gebeurt: De auto word geteleporteerd en ik val dan uit de auto Bewerkt: 10 februari 201015 jaren door patrick1995
Geplaatst: 10 februari 201015 jaren comment_1586859 Probeer eens om eerst je coordinaten te krijgen. Dan jezelf uit de auto te halen, de auto te teleporteren en dan jezelf weer terug zetten naar de coordinaten die je hebt opgeslagen.
Geplaatst: 10 februari 201015 jaren comment_1586864 Hoe kan je nu het id van die auto krijgen als je er al uit bent? Wat is eigenlijk de bedoeling? Dat de auto op je kop valt ofzo, want ik zie z=200. Of wil je gewoon dat de auto ergens anders spawnt. Of wil je gewoon dat de auto verdwijnt.
Geplaatst: 10 februari 201015 jaren comment_1586909 if (!strcmp("/delete", cmdtext,true)) { new carid; carid = GetPlayerVehicleID(playerid); RemovePlayerFromVehicle(playerid); SetVehiclePos(carid,0.0,0.0,200.0); return 1; } dit zou moeten werken
Geplaatst: 10 februari 201015 jaren comment_1586944 Nee, het is dit: if(!strcmp("/delete", cmdtext,true)) { new Float:x, Float:y, Float:z; GetPlayerPos(playerid, x, y, z); SetPlayerPos(playerid, x, y, z); SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), 0.0, 0.0, 200.0); return 1; } Bewerkt: 10 februari 201015 jaren door D-V-D-K
Geplaatst: 10 februari 201015 jaren comment_1586954 if(!strcmp("/delete", cmdtext,true)) { new Float:x, Float:y, Float:z; GetPlayerPos(playerid, x, y, z); RemovePlayerFromVehicle(playerid); SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), 0.0, 0.0, 200.0); SetPlayerPos(playerid, x, y, z); return 1; } Bewerkt: 10 februari 201015 jaren door Remcconen
Geplaatst: 10 februari 201015 jaren comment_1587004 Remco dat van jou gaat zowieso niet werken. Eerst zet je de speler uit de auto, en daarna haal je de id op van de auto waar de speler in zit. Maar de speler zit dan dus al niet meer in een auto
Geplaatst: 10 februari 201015 jaren comment_1587036 Ik geef dan maar eens de oplossing: if(!strcmp("delete", cmdtext,true)) { new Float:x, Float:y, Float:z, vehicleid; vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); GetPlayerPos(playerid, x, y, z); RemovePlayerFromVehicle(playerid); SetVehiclePos(vehicleid, 0.0, 0.0, 200.0); SetPlayerPos(playerid, x, y, z); return 1; } Bewerkt: 10 februari 201015 jaren door megadreams
Geplaatst: 11 februari 201015 jaren comment_1587273 waarom doe je nog moeilijk met SetPlayerPos? Dat is helemaal niet meer nodig...
Geplaatst: 11 februari 201015 jaren comment_1587418 waarom doe je nog moeilijk met SetPlayerPos? Dat is helemaal niet meer nodig... Heb je het eig al zelf eens getest? Soms teleporteer je mee en soms ook niet, dus SetPlayerPos is wel nodig, heb ik zelf ook ondervonden.
Hoe kan ik een auto zonder player teleporteren?