Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1586839

Doe eerst RemovePlayerFromVehicle(); en dan SetVehiclePos(); ;)

Hmm werkt nog steeds niet. Heb nu dit:


if (!strcmp("/delete", cmdtext,true)) {
           RemovePlayerFromVehicle(playerid);
           SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),0.0,0.0,200.0);
       }

Wat er op dit moment gebeurt: De auto word geteleporteerd en ik val dan uit de auto

Bewerkt: door patrick1995

Geplaatst:
comment_1586859

Probeer eens om eerst je coordinaten te krijgen.

Dan jezelf uit de auto te halen, de auto te teleporteren en dan jezelf weer terug zetten naar de coordinaten die je hebt opgeslagen.

Geplaatst:
comment_1586864

Hoe kan je nu het id van die auto krijgen als je er al uit bent? :puh:

Wat is eigenlijk de bedoeling? Dat de auto op je kop valt ofzo, want ik zie z=200.

Of wil je gewoon dat de auto ergens anders spawnt. Of wil je gewoon dat de auto verdwijnt.

Geplaatst:
comment_1586944

Nee, het is dit:

if(!strcmp("/delete", cmdtext,true)) 
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
SetPlayerPos(playerid, x, y, z);
       SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), 0.0, 0.0, 200.0);
return 1;
}

Bewerkt: door D-V-D-K

Geplaatst:
comment_1586954
if(!strcmp("/delete", cmdtext,true))
{        
   new Float:x, Float:y, Float:z;        
   GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
   RemovePlayerFromVehicle(playerid);                
   SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), 0.0, 0.0, 200.0);
   SetPlayerPos(playerid, x, y, z);
   return 1;
}

Bewerkt: door Remcconen

Geplaatst:
comment_1587036

Ik geef dan maar eens de oplossing:

if(!strcmp("delete", cmdtext,true))
{    	
new Float:x, Float:y, Float:z, vehicleid;   	
vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
RemovePlayerFromVehicle(playerid);            	
SetVehiclePos(vehicleid, 0.0, 0.0, 200.0);
SetPlayerPos(playerid, x, y, z);
return 1;
}

Bewerkt: door megadreams

Geplaatst:
comment_1587418

waarom doe je nog moeilijk met SetPlayerPos? Dat is helemaal niet meer nodig...

Heb je het eig al zelf eens getest? Soms teleporteer je mee en soms ook niet, dus SetPlayerPos is wel nodig, heb ik zelf ook ondervonden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.