Jump to content

Vrolijke Valentijn :-)


Nissan

Recommended Posts

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GreyFox-Smurf

    7

  • Fiegel5

    4

  • Nissan

    4

  • TomFurga

    4

Ik heb wel een meisje op het oog, maar ik ga haar niet mee uitvragen op Valentijnsdag. Ten eerste omdat ze al een vriendje heeft (:cry:), ten tweede omdat ze me niet echt mag, en als ik haar uit zou vragen zou ik dat voor Valentijnsdag doen omdat veel mensen juist op Valentijnsdag wachten en dan de kans groter is dat iemand haar al gevraagd heeft.

Ik vind Valentijnsdag zowiezo een rot dag. Het is er alleen maar om de mensen die geen meisje kunnen krijgen omdat ze heel erg lelijk zijn (zoals ik) te pesten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wel een meisje op het oog, maar ik ga haar niet mee uitvragen op Valentijnsdag. Ten eerste omdat ze al een vriendje heeft (:cry:), ten tweede omdat ze me niet echt mag, en als ik haar uit zou vragen zou ik dat voor Valentijnsdag doen omdat veel mensen juist op Valentijnsdag wachten en dan de kans groter is dat iemand haar al gevraagd heeft.

Ik vind Valentijnsdag zowiezo een rot dag. Het is er alleen maar om de mensen die geen meisje kunnen krijgen omdat ze heel erg lelijk zijn (zoals ik) te pesten.

Ja ik vind het wel een rotdag maar maakt niet uit dat je zelf niet mooi vind je krijgt heus wel iemand

en oja ik hoef geen vrouw want ik heb me games

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wel een meisje op het oog, maar ik ga haar niet mee uitvragen op Valentijnsdag. Ten eerste omdat ze al een vriendje heeft (traantjes.gif), ten tweede omdat ze me niet echt mag, en als ik haar uit zou vragen zou ik dat voor Valentijnsdag doen omdat veel mensen juist op Valentijnsdag wachten en dan de kans groter is dat iemand haar al gevraagd heeft.

Ik vind Valentijnsdag zowiezo een rot dag. Het is er alleen maar om de mensen die geen meisje kunnen krijgen omdat ze heel erg lelijk zijn (zoals ik) te pesten.

Ja ik vind het wel een rotdag maar maakt niet uit dat je zelf niet mooi vind je krijgt heus wel iemand

en oja ik hoef geen vrouw want ik heb me games

Jij houdt vast heel erg van je games, he???schater.gif

Maar goed: ik stuur gewoon een kaartje... Ik heb ook niet echt de grootste zin in Valentijn.hypocrite.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Ik houd niet zo van Valentijnsdag, ik vind het een beetje onzin. Maar ik heb gister gehoord van een leuk meisje dat zei mij ook leuk vond, dus misschien ga ik met haar afspreken of iets in die richting. Ik moet nog even kijken wat ik ga doen. ^_^

Maar voor de andere mensen, een fijne Valentijnsdag!

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Zeker, natuurlijk. Hoort erbij toch? Maar het zal niet zo bijzonders worden, we hebben immers alles al. Kettingen over de helft, ringen; noem het maar op. Dus ik denk dat we blij mogen zijn dat we elkaar hebben en dat we daar maar gewoon van gaan genieten. En dan in de bioscoop, of zelfs hier gewoon ordinair op de bank..

Link to comment
Delen op andere websites

In de tijd dat ik vrijgezel was, ging ik op Valentijnsdag wel op jacht. We hadden toen op school op Valentijnsdag een schoolfeest en daar gingen de hormonen de vrije loop.

Maar ik heb inmiddels al bijna 4 jaar een relatie dus we hoeven elkaar niet meer te versieren. Ik doe dus niet meer aan Valentijnsdag.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Valentijnsdag zowiezo een rot dag. Het is er alleen maar om de mensen die geen meisje kunnen krijgen omdat ze heel erg lelijk zijn (zoals ik) te pesten.

Pfff, niet heel de wereld is tegen je hoor. Dat maak jij ervan.

Leuk is dat de 14e zondag met Carnaval is. Wordt sowieso een topdag. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wel een meisje op het oog, maar ik ga haar niet mee uitvragen op Valentijnsdag. Ten eerste omdat ze al een vriendje heeft (:cry:), ten tweede omdat ze me niet echt mag, en als ik haar uit zou vragen zou ik dat voor Valentijnsdag doen omdat veel mensen juist op Valentijnsdag wachten en dan de kans groter is dat iemand haar al gevraagd heeft.

Ik vind Valentijnsdag zowiezo een rot dag. Het is er alleen maar om de mensen die geen meisje kunnen krijgen omdat ze heel erg lelijk zijn (zoals ik) te pesten.

Zo denk ik er ook over.

En het is weer zo een dag die de maatschappij heeft bedacht om nog meer extra inkomsten binnen te halen en even bij een ander te slijmen. De omzet van chocolade rond valentijn stijgt enorm. En hij lijkt ieder jaar alsof de prijs ook stijgt.

Ik heb ook echt zo een hekel aan 'Feest' dagen zonder enige echte betekenis.

Ja ik vind het wel een rotdag maar maakt niet uit dat je zelf niet mooi vind je krijgt heus wel iemand

en oja ik hoef geen vrouw want ik heb me games

Onze minder mooie soort hebben het in deze maatschappij al moeilijk. Mensen stellen steeds hogere eisen aan schoonheid van mensen. Daardoor kan het zijn dat over een paar jaar mensen die nu nog redelijk mooi zijn dan alweer lelijk zijn. En er zijn nog maar weinig echte meisjes die nog alleen naar het innerlijk kijken, Ze kijken vooral nu naar het uiterlijk.

Kijk minder mooie meisjes hebben het minder moeilijk. Mannen stellen minder hoge eisen aan schoonheid.

De maatschappij wordt steeds meer kieskeuriger. We nemen niet meer met minder genoegen. Het moet allemaal maar perfect zijn.

Enne: Jij wilt het dus voor de komende tijd met 2 CD hoesjes en je hand doen? Whatever gets your hard on.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Valentijnsdag zowiezo een rot dag. Het is er alleen maar om de mensen die geen meisje kunnen krijgen omdat ze heel erg lelijk zijn (zoals ik) te pesten.

Zo vind ik dat precies t'zelfde, Ik kan ook geen vriendin krijgen om die reden :cry: :cry: :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Valentijnsdag zowiezo een rot dag. Het is er alleen maar om de mensen die geen meisje kunnen krijgen omdat ze heel erg lelijk zijn (zoals ik) te pesten.

Zo vind ik dat precies t'zelfde, Ik kan ook geen vriendin krijgen om die reden :cry: :cry: :cry:

Dat komt wel, dat komt wel ;)

Geloof me maar..

"Op elke pot past een deksel" , zoiets was het dacht ik :cab: .... maar het is echt zo.

En Valentijn vind ik niet zo leuk, ook omdat ik niemand heb.

Maar het is een maand geleden uit gegaan met iemand, en dat meisje had 2 weken daarna iemand anders al.. toen voelde ik me flink kut :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...