Jump to content

Playstation 3 kopen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Oke,

Ik ben "waarschijnlijk" van plan een PS3 te kopen.

Ik werk er voor ;) En krijg een deel betaald door mijn parents :puh:

Vraagje:

Hoe duur is een PS3 tegenwoordig?

Hoe duur is 1 console?

En ik heb hier topics gezien, waar ze problemen hadden met de 60 GB PS3?

Hoe kan ik dit voorkomen? Wat voor PS3 kan ik beter halen?

Ik was eerder van plan een computer te kopen waar je MW2 makkelijk op kan spelen enzo.

Maar dat is toch wel heel duur, voor mijn doen dan :puh:

En aangezien ik al een PC heb om o.a huiswerk op te maken, kan ik net zo goed een PS3 kopen, niet :puh:?

EDIT: Online spelen op PS3 is toch geen probleem?

Bewerkt: door FrankDangerz
  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• FrankDangerz

25

• Kenny-Petrovic

12

• Hayte

8

• jeroen.engeler

5

Geplaatst:

Hey,

Een PS3 Slimline haal je tegenwoordig al voor € 299,00 in huis. Je krijgt er een controller bij met 120 GB aan geheugenkaart. Dit kun je onder andere via Bol.com bestellen maar ook bij andere Webshops, aangezien de prijs vaak hetzelfde is. Dit is nieuwste versie van de PS3 met voldoende geheugen en het uiterlijk van de Slimline vind ik persoonlijk mooier dan de originele versie. Het is geheel jou keuze om dit te beslissen, de winkel prijzen liggen misschien iets hoger maar het zal niet veel verschillen. Succes met je keuze. ;)

Hey, bedankt voor je snelle reactie ;)

Ik wacht tot begin Maart, dan krijg ik m'n salaris binnen, en heb ik genoeg geld voor een PS3.

Oja, online spelen met vrienden kan toch? Zonder een abbonement ofzo op Live te kopen, dat moet toch alleen bij xBox360?

Ik wil dan MW2 samen doen. :engel:

Geplaatst:

Het kost je inderdaad niets om online te kunnen gamen, denk wel aan een internet aansluiting zodat je kunt verbinden met het Playstation Network.

Oke, hebben ( PS3 bezitters ) redenen om de PS3 te kopen?

Waarom is het een aanrader, voor dat geld?

( ik vraag dit even omdat mijn moeder niet zo enthousiast reageerde :7 )

Geplaatst:

Zeggen dat het een BluRay speler heeft en dat je zeer gemakkelijk via USB filmpjes op kan zetten werkt altijd.

Een moeder vind een Blu-ray speler meestal niet zo interessant. Ze reageren positiever als je zegt dat hij minder lawaai maakt dan een Xbox 360 en dat online voorlopig nog gratis is.

Haha ja :puh:

Maar hoezo voorlopig?

Gaat het later geld kosten :bonk: ?

Nog meer punten om nou juist een PS3 te kopen?

Geplaatst:

Haha ja :puh:

Maar hoezo voorlopig?

Gaat het later geld kosten :bonk: ?

Niks is zeker, maar het zou me toch verbazen als je er later toch voor moet betalen.

@Jeroen, als je zegt dat hij minder geluid maakt dan de XBox heeft ze ook veel aan lijkt mij. Ze weet het verschil niet, ze weet niet hoeveel geluid ze beiden maken, dus daar heeft ze geen drol aan.

Je moet gewoon zeggen dat je films van het internet af kan halen, die op de PS3 kan proppen d.m.v. een USB-stick, en die af laten spelen op een tv. Hoeft ze niet steeds alles te kopen en nieuwe CD schijfjes te halen :)

Geplaatst:

Dat het stroomverbruik tweederde lager is dan de originele PS3 en ook stukken lager dan een games-PC, niets te installeren, schijf er in en spelen maar, ook voor moeders spellen beschikbaar, te downloaden voor 5 euro per stuk. :)

Je moet gewoon zeggen dat je films van het internet af kan halen, die op de PS3 kan proppen d.m.v. een USB-stick, en die af laten spelen op een tv. Hoeft ze niet steeds alles te kopen en nieuwe CD schijfjes te halen :)

Hé, dat is een goeie ;)

Want mijn moeder heeft een extern harde schijf van 150 GB ofzo, met USB aansluiting.

Dus daar passen wel wat films op :clown:

En zijn er hier mensen die MW2 spelen op PS3? , Bevalt het? :cab:

Geplaatst:

Nee MW2 zuigt, haal liever MAG.

Oh, hoezo zuigt het dan? En waarom zou ik MAG eerder moeten halen?

Welk spel zou ik er dan nog bij kunnen halen wat leuk is? GTA IV toch wel :engel: ?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...