Jump to content
Geplaatst:
comment_1587987

Rockstar Games stuurde ons een mailtje dat ze een nieuw filmpje hebben van Red Dead Redemption. Deze keer niet zo'n lang filmpje als de vorige introductiefilmpjes, maar een korter filmpje waarin enkele karakters van deze westerngame worden voorgesteld. Zoals vele ook al is opgevallen, en dit filmpje ook bevestigd, doet het spel heel erg denken aan vele mooie (spaghetti)western films. Ook lijkt het spel een beetje op Grand Theft Auto 4, omdat het ook in een open wereld afspeelt. Veel kijk plezier met het filmpje hieronder!

Red Dead Redemption komt vanwege Koninginnedag in Nederland al op 29 april uit. De rest van de Europeanen moeten wachten tot 30 april 2010. Het spel komt uit voor Playstation 3 en XBox 360.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1591119

Leuk filmpje maar jammer dat ik geen console heb om erop te spelen wand het komt niet op de pc uit :ch:

same here.

maar sinds ze de rage engine geport hebben naar pc voor gta IV en de frame rate redelijk soepel loopt.

en er vraag is naar een pc versie is de kans al wat groter. maar Rockstar San Diego heeft maar 1 pc game op haar lijsje staan.

voorheen als Angel Studios hebben ze dan wel weer 2 pc only games gemaakt. waar ik me toen der tijd overguns erg mee vermaakt heb

maar het is afwachten of die er wel of niet komt. want R north heeft teminste nog een band met de pc comunity.

Geplaatst:
comment_1591617

Ik wil niet moderatorachtig gaan doen, maar het is nie SFLC, maar EfLC... Gewoon even verwijzen op een typefoutje oke? Geen belediging dus...thumbsup2.gif

Maar even weer ontopic: lijkt me een vet spel alleen ik ben meer een GTA gamer, dus...

Zeg als we nu op andere mensen gaan zeiken omdat ze een typfoutje maken... :ch:

En Tom, zegt de bijnaam "GTA op een paard" niet genoeg? :7

In ieder geval, dit spel staat samen met Mafia II op mijn lijstje voor binnenkort :puh:.

Bewerkt: door Cuban Gangster

Geplaatst:
comment_1596758

Ik wil niet moderatorachtig gaan doen, maar het is nie SFLC, maar EfLC... Gewoon even verwijzen op een typefoutje oke? Geen belediging dus...thumbsup2.gif

Maar even weer ontopic: lijkt me een vet spel alleen ik ben meer een GTA gamer, dus...

Zeg als we nu op andere mensen gaan zeiken omdat ze een typfoutje maken... :ch:

En Tom, zegt de bijnaam "GTA op een paard" niet genoeg? :7

In ieder geval, dit spel staat samen met Mafia II op mijn lijstje voor binnenkort :puh:.

Maffia 2 staat ook op mijn lijstje 4e. maar ik heb wat kritiekpunten

ik vind het spel erg op GTA lijken en ze zeggen dat het serieuzer oftewel minder hoge funfactor dan GTA heeft en het speelt zich af in de 40s/50s dus niet veel verniewend

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.