Geplaatst: 12 februari 201015 jaren comment_1588090 hoi, ik zie wel eens als ik op een c&r server zit dat iemand in een rijd (dus niet de bijrijder) schiet maar hoe je dit als je de bijrijder bent doe je dit met "H" maar hij de je het als je zelf rijd
Geplaatst: 12 februari 201015 jaren comment_1588107 hoi, ik zie wel eens als ik op een c&r server zit dat iemand in een rijd (dus niet de bijrijder) schiet maar hoe je dit als je de bijrijder bent doe je dit met "H" maar hij de je het als je zelf rijd Zover ik weet kan je alleen maar lings en rechts schieten zoals in de Singleplayer game
Geplaatst: 12 februari 201015 jaren Auteur comment_1588131 hoi, ik zie wel eens als ik op een c&r server zit dat iemand in een rijd (dus niet de bijrijder) schiet maar hoe je dit als je de bijrijder bent doe je dit met "H" maar hij de je het als je zelf rijd Zover ik weet kan je alleen maar lings en rechts schieten zoals in de Singleplayer game hoe
Geplaatst: 12 februari 201015 jaren comment_1588148 Q of E en dan gewoon schieten, let wel op dat op deze manier schieten in sommige servers verboden is. Dus lees wel eventjes goed de regels voor voordat je dit doet.
Geplaatst: 12 februari 201015 jaren comment_1588164 Q of E en dan gewoon schieten En als het niet zo is DMbeker kan je het nog altijd instellen bij de opties
hoi,
ik zie wel eens als ik op een c&r server zit dat iemand in een rijd (dus niet de bijrijder) schiet maar hoe je dit als je de bijrijder bent doe je dit met "H" maar hij de je het als je zelf rijd