February 13, 201016 yr Hallo, Ik start gta san andreas gewoon op en dan komt er een vierkantje met de text Input not supported? hoe kan ik dit oplossen?
February 13, 201016 yr Ja, zó kunnen we je natuurlijk niet helpen. Geef meer informatie anders is hulp nog lang onderweg. Tenzij jij natuurlijk niet graag snel geholpen wilt worden. PS Vergeet vooral niet te melden welke input-devices (randapparatuur) je hebt aangesloten.
February 13, 201016 yr Ja _KoE_Mzungu heeft gelijk wat meer info maakt alles duidelijker BV: - Een screen of - Heb je mods geinstalleerd,enz..
February 13, 201016 yr Author Ja, zó kunnen we je natuurlijk niet helpen. Geef meer informatie anders is hulp nog lang onderweg. Tenzij jij natuurlijk niet graag snel geholpen wilt worden. PS Vergeet vooral niet te melden welke input-devices (randapparatuur) je hebt aangesloten. hoe bedoel je? kijk ik start gta san andreas op maar ik zie nergens een beeld dat aan het laden is ik zie alleen een text vakje waar in staat Input not supported en dat blijft gewoon heletijd staan Ja _KoE_Mzungu heeft gelijk wat meer info maakt alles duidelijker BV: - Een screen of - Heb je mods geinstalleerd,enz.. sorry maar ik heb geen mods, en als ik een screen maak en ik open hem in paint dan zie ik plots laad credits dan open ik gta san andreas weer en dan komt er weer te staan input not supported >>> Door _KoE_Mzungu: Plaats geen dubbelposts, gebruik gewoon de [bewerken]-knop om je laatste bericht aan te passen.<<< Edited February 13, 201016 yr by _KoE_Mzungu Dubbelpost samengevoegd, gebruik in het vervolg de [Bewerken]-knop om je laatste bericht aan te passen.
February 13, 201016 yr Informatie die handig kan zijn: Voldoet jouw systeem aan de minimale systeemeisen (staat achterop het DVD-doosje)? Welk besturings-syteem gebruik je? Heb je het spel al eerder gespeeld of heb je het voor de eerste keer geïnstalleerd? Vergeet niet om een screen te plaatsen van de foutmelding. Weet je niet alles van je PC maak dan gebruik van Flitskikker's InfoTool en gebruik de BB-code in je post.
February 13, 201016 yr Author 1. Mijn systeem voldoet aan de minimale systeemeisen 2. Xp service pack 3 3. Ik heb hem al eerder gespeelt 4. Screen lukt niet (kijk vorige reactie) >>> Door _KoE_Mzungu: Citaat verwijderd, een citaat is onnodig als je op de laatste post reageert.<<<
February 13, 201016 yr Wanneer heb je voor het laatst kunnen op spelen en was er toen iets gebeurd dat het misschien heeft vast heeft gehangen?
February 13, 201016 yr Ga naar de map Mijn Documenten\GTA San Andreas User Files en verwijder daar het bestand gta_sa.set en probeer je spel weer te starten. Succes
Hallo,
Ik start gta san andreas gewoon op en dan komt er een vierkantje met de text Input not supported?
hoe kan ik dit oplossen?