Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Gta San Andreas start niet op

Hallo,

Ik start gta san andreas gewoon op en dan komt er een vierkantje met de text Input not supported?

hoe kan ik dit oplossen?

Featured Replies

Ja, zó kunnen we je natuurlijk niet helpen. Geef meer informatie anders is hulp nog lang onderweg. Tenzij jij natuurlijk niet graag snel geholpen wilt worden. :7

PS Vergeet vooral niet te melden welke input-devices (randapparatuur) je hebt aangesloten.

Ja _KoE_Mzungu heeft gelijk wat meer info maakt alles duidelijker

BV:

- Een screen of

- Heb je mods geinstalleerd,enz..

  • Author

Ja, zó kunnen we je natuurlijk niet helpen. Geef meer informatie anders is hulp nog lang onderweg. Tenzij jij natuurlijk niet graag snel geholpen wilt worden. :7

PS Vergeet vooral niet te melden welke input-devices (randapparatuur) je hebt aangesloten.

hoe bedoel je?

kijk ik start gta san andreas op

maar ik zie nergens een beeld dat aan het laden is ik zie alleen een text vakje waar in staat Input not supported en dat blijft gewoon heletijd staan

Ja _KoE_Mzungu heeft gelijk wat meer info maakt alles duidelijker

BV:

- Een screen of

- Heb je mods geinstalleerd,enz..

sorry maar ik heb geen mods,

en als ik een screen maak en ik open hem in paint dan zie ik plots laad credits

dan open ik gta san andreas weer en dan komt er weer te staan input not supported

>>> Door _KoE_Mzungu: Plaats geen dubbelposts, gebruik gewoon de [bewerken]-knop om je laatste bericht aan te passen.<<<

Edited by _KoE_Mzungu
Dubbelpost samengevoegd, gebruik in het vervolg de [Bewerken]-knop om je laatste bericht aan te passen.

Informatie die handig kan zijn:

  1. Voldoet jouw systeem aan de minimale systeemeisen (staat achterop het DVD-doosje)?
  2. Welk besturings-syteem gebruik je?
  3. Heb je het spel al eerder gespeeld of heb je het voor de eerste keer geïnstalleerd?
  4. Vergeet niet om een screen te plaatsen van de foutmelding.

Weet je niet alles van je PC maak dan gebruik van Flitskikker's InfoTool en gebruik de BB-code in je post.

  • Author

1. Mijn systeem voldoet aan de minimale systeemeisen

2. Xp service pack 3

3. Ik heb hem al eerder gespeelt

4. Screen lukt niet (kijk vorige reactie)

>>> Door _KoE_Mzungu: Citaat verwijderd, een citaat is onnodig als je op de laatste post reageert.<<<

Wanneer heb je voor het laatst kunnen op spelen en was er toen iets gebeurd dat het misschien heeft vast heeft gehangen?

Ga naar de map Mijn Documenten\GTA San Andreas User Files en verwijder daar het bestand gta_sa.set en probeer je spel weer te starten.

Succes ^_^

  • Author

Dankje het werkt! :puh::klap:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.