Jump to content
Geplaatst:
comment_1589474
headerdh.jpg

Met het 2-jarig bestaan van LibertyKillerZ word het weer eens tijd voor een toernooi.

Met de DLC die we nu tot onze beschikking hebben kunnen we eindelijk eens genieten van parachuten!

subheader1.jpg

Het idee van het toernooi is vrij simpel. Je hebt totaal 2 teams die elkaar steeds afwisselen.

Team 1 zal bestaan uit alleen maar parachutisten, Team 2 zal bestaan uit mensen met zwaar geschut.

Het uiteindelijke doel van dit toernooi is om als Parachute-team veilig te landen in een bepaald gebied.

Het overige team moet ervoor zorgen dat er zo min mogelijk spelers landen. Dit kan gedaan worden d.m.v van RPG's.

Voor elk geland teamlid dat juist in het gebied is geland krijgt het team 1 punt. Het overige team

kan punten halen door de vijanden neer te schieten. Voor elk neergeschoten vijand krijg het team 1 punt.

Als het parachutisten-team in een ronde in zijn geheel veilig geland is krijg je als bonus 3 punten.

Dit geldt het zelfde voor het andere team, als hun iedereen uitschakelen krijgen hun een bonus van 3 punten.

Er zullen totaal 6 rondes zijn, waarin steeds wordt afgewisseld (je bent dus 3x parachutist-team en 3x aanvaller).

Het team dat aan het eind de meeste punten heeft is de winnaar.

subheader2.jpg

De startlocatie voor de parachutisten is het Empire State Building (oftewel Rotterdam Tower).

Vanaf hier moet geland worden op Happiness Island. Let er op dat je OP Happiness moet landen.

Als je in het water valt of op de rotsen dan krijg je GEEN punt.

Als je boven Happiness wordt neergeschoten en je overleeft de val, dan krijg je alsnog en punt.

Hieronder staat de map:

mapbw.jpg

subheader3.jpg

Er zal 1 speeldatum zijn. Hieronder staat verdere info.

Datum: Zondag 16 mei 2010

Tijd: 15:00

Spelers: Max. 16

GTA: GTA IV - The Ballad Of Gay Tony.

subheader4.jpg

Hieronder zal je het klassement vinden het het totaal aantal behaalde punten.

BasejumpsMarker.png Veilig geland op Happiness

t6oubp.jpg Neergeschoten in de lucht

[table=header] |Team 1 |R1 |R2 |R3 |R4 |R5 |R6 |R7 |R8 |R9 |R10

1. |Kai-ShockWave | |BasejumpsMarker.png | |BasejumpsMarker.png | |BasejumpsMarker.png | |t6oubp.jpg | |t6oubp.jpg

2. |Jarnootje | |BasejumpsMarker.png | |BasejumpsMarker.png | |BasejumpsMarker.png | |BasejumpsMarker.png | |t6oubp.jpg

3. |svenw1 | |t6oubp.jpg | |t6oubp.jpg | |t6oubp.jpg | |BasejumpsMarker.png | |BasejumpsMarker.png

4. |yorick_darkevil_ | |BasejumpsMarker.png | |t6oubp.jpg | |BasejumpsMarker.png | |BasejumpsMarker.png | |t6oubp.jpg

-- | Totaal punten: | |3 | |2 | |3 | |3 | |1 |12[/table]

[table=header] |Team 2 |R1 |R2 |R3 |R4 |R5 |R6 |R7 |R8 |R9 |R10

1. |Sentasi |BasejumpsMarker.png | |BasejumpsMarker.png | |t6oubp.jpg | |BasejumpsMarker.png | |t6oubp.jpg |

2. |tompie9 |BasejumpsMarker.png | |BasejumpsMarker.png | |BasejumpsMarker.png | |BasejumpsMarker.png | |BasejumpsMarker.png |

3. |jordb12 |BasejumpsMarker.png | |BasejumpsMarker.png | |BasejumpsMarker.png | |t6oubp.jpg | |BasejumpsMarker.png |

4. |Niels97_NL |BasejumpsMarker.png | |BasejumpsMarker.png | |BasejumpsMarker.png | |BasejumpsMarker.png | |t6oubp.jpg |

-- | Totaal punten: |4 | |4 | |3 | |3 | |2 | |16[/table][/size]

subheader5.jpg

Om mee te doen aan dit toernooi moet je aan een aantal eisen voldoen.

- Je bent lid van LibertyKillerZ

- Je bent in het bezit van GTA IV - The Ballad Of Gay Tony

- je bent in het bezit van een Playstation 3

Vul onderstaand formulier in:

[color="#FF0000"]Ja, ik schrijf me in voor Extreme Basejumping.[/color]
[b]GTAForum ID:[/b]
[b]Playstation Network ID:[/b]

subheader6.jpg

- Je mag als aanvallend team NIET op Happiness.

- Geen kickmeldingen!

- Normaal gedrag, geen gescheld.

- Het is verboden om helikopters te gebruiken.

- Bij meerdere waarschuwingen wordt je gediskwalificeerd.

• Reacties 97
  • Bezichtigingen 7.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1642619

Ik ben elke zondag bij me vader, en heb ondekt dat het daar dus onmogelijk is om te game online, tegen volgende week komt telenet(internet) en dan wordt alles terug normaal, maar ik kan niet meedoen vandaag! sad2.gif

Bewerkt: door jordib12

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1642698

We gaan toch eerst een oefenmatch doen? Want ik heb nog nooit basejumpers beschoten met een bazooka :puh:

Ja, is goed. :Y

Je mag trouwens met bazooka's (beste op happiness) of met een Buzzard. :puh:

Het is verboden om rond Empire State Building te vliegen met een heli!

Geplaatst:
comment_1642701

Ik heb echt zin in het Base Jump toernooi!!!:dans:

Mijn headset is trouwens leeg, dus kan ik daar geen gebruik van maken.:duh: Ook al reageer ik nooit...:engel:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Geplaatst:
comment_1642704

We gaan toch eerst een oefenmatch doen? Want ik heb nog nooit basejumpers beschoten met een bazooka :puh:

En voor alle duidelijkheid, het is warschijnijk ook verboden om spelers te killen met de bladen van een buzzard, he Kai?

Geplaatst:
comment_1642705

En voor alle duidelijkheid, het is warschijnijk ook verboden om spelers te killen met de bladen van een buzzard, he Kai?

:7

Geplaatst:
comment_1642747

Misschien nog een andere regel, invites worden allen verstuurd door Kai en niet door jouzelf. ;) Dit vanwege de internet problemen die we de laatste paar meetings al hebben.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1642860

Base Jump toernooi sucks...:duh: Kai ging weg en een paar anderen ook, dus ben ik ook maar weggegaan.:7

Lees jij volgende keer maar eerst eens het hele toernooi topic door... Door jou ben ik weg gegaan omdat jij zo nodig weer uit de heli moest stappen en op de tower moest gaan staan terwijl je bij ons hoorde. Daardoor vielen er weer mensen van de toren omdat het te druk was...

Daarnaast waren er ook nog mensen die opeens gingen zeggen dat je al mocht springen terwijl het andere team nog niet klaar was.

Ik wil de volgende keer alleen mensen met een headset die meedoen, communiceert beter..

Geplaatst:
comment_1642867

Men kon toch duidelijk zien dat ons team nog niet klaar was, ik had net een heli toen er al mensen aan het springen waren.

Ik wil gerust men headset gebruiken, maar dan moet er niet door elkaar geroepen worden en muziek afgespeeld worden :ch:

Geplaatst:
comment_1642870

Base Jump toernooi sucks...:duh: Kai ging weg en een paar anderen ook, dus ben ik ook maar weggegaan.:7

Lees jij volgende keer maar eerst eens het hele toernooi topic door... Door jou ben ik weg gegaan omdat jij zo nodig weer uit de heli moest stappen en op de tower moest gaan staan terwijl je bij ons hoorde. Daardoor vielen er weer mensen van de toren omdat het te druk was...

Daarnaast waren er ook nog mensen die opeens gingen zeggen dat je al mocht springen terwijl het andere team nog niet klaar was.

Ik wil de volgende keer alleen mensen met een headset die meedoen, communiceert beter..

Ik heb het topic goed doorgelezen...:duh: En dat wist ik allemaal wel, maar je mocht geen helikopter gebruiken! Heb je zelf nog in dit topic vermeld. En vervolgens gaan we toch helikopters gebruiken! Mag ik hier dus een verklaring voor?:7

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.