Geplaatst: 15 februari 201015 jaren comment_1590242 hallo, ik heb net nieuwe computer gekocht dus gister heb ik gta iv geinstalleert en hij deed het perfect. Nou wil ik hem vandaag ook spelen alleen nu tikt die heletijd, er staat net zo programma's open als gister. M.V.G deefy5
Geplaatst: 16 februari 201015 jaren comment_1590986 nee ik snap het idd niet, alof een andere processor canyourunit beter maakt Je processor is gewoon niet goed genoeg om gta4 vloeiend te kunnen spelen
Geplaatst: 16 februari 201015 jaren Auteur comment_1591063 Je snapt me weer nietXD da programma dat kent mijn processor niet en can you run it kent hem wel, dus ik kan nooit bij dat programma kijken of mijn processor goed genoeg is snap je?
Geplaatst: 16 februari 201015 jaren comment_1591067 ow zo, maar dat zeg je niet. Ik neem aan dat je het over flitskikkers info tool hebt? In dat geval, stuur flitskikker een PB, dan zal hij je verder helpen, hij zal je waarschijnlijk vragen om een paar dingen te doen, dat is gewoon om zijn programma te fixen en dan zal jou processor wel herkent worden.
hallo, ik heb net nieuwe computer gekocht dus gister heb ik gta iv geinstalleert en hij deed het perfect. Nou wil ik hem vandaag ook spelen alleen nu tikt die heletijd, er staat net zo programma's open als gister.
M.V.G
deefy5