Jump to content

AMD Athlon 64 3000+ Processor upgrade


Michael_Scofield94941

Recommended Posts

Hey,

Ik heb een AMD Athlon 64 3000+ Processor, maar ik zou graag willen upgraden zodat ik GTA IV ook op mijn PC kan spelen.

Welke processor zou ik het best kopen ? ( liefst niet meer dan 50 € )

Link to comment
Delen op andere websites

Het maakt niet uit of hij nu Socket 939 of AM2 heeft, want voor beide sockets kun je geen nieuwe processoren meer kopen. Je zult dus ook een nieuw moederbord moeten kopen, zodat er een moderne processor op geplaatst kan worden. Daar komt ook nieuw geheugen bij kijken als je socket 939 hebt, want dat socket maakt nog gebruikt van het sterk verouderde DDR geheugen. Voor 50 euro kun je dat overigens vergeten. Je moet toch richting de 200 á 300 euro of meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Het maakt niet uit of hij nu Socket 939 of AM2 heeft, want voor beide sockets kun je geen nieuwe processoren meer kopen. Je zult dus ook een nieuw moederbord moeten kopen, zodat er een moderne processor op geplaatst kan worden. Daar komt ook nieuw geheugen bij kijken als je socket 939 hebt, want dat socket maakt nog gebruikt van het sterk verouderde DDR geheugen. Voor 50 euro kun je dat overigens vergeten. Je moet toch richting de 200 á 300 euro of meer.

Ik heb DDR3 RAM Geheugen, maar als ik nu eens een processor op 2dehands koop ?

Welke zou ik dan het beste kopen ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb DDR3 RAM Geheugen

Bullshit. Het heeft sowieso bijna geen nut meer om die PC te gaan upgraden, dat kun je alleen al aan de processor zien. Spaar liever voor een compleet nieuw systeem. :)

Bewerkt: door ArticLight
Link to comment
Delen op andere websites

Het maakt niet uit of hij nu Socket 939 of AM2 heeft, want voor beide sockets kun je geen nieuwe processoren meer kopen. Je zult dus ook een nieuw moederbord moeten kopen, zodat er een moderne processor op geplaatst kan worden. Daar komt ook nieuw geheugen bij kijken als je socket 939 hebt, want dat socket maakt nog gebruikt van het sterk verouderde DDR geheugen. Voor 50 euro kun je dat overigens vergeten. Je moet toch richting de 200 á 300 euro of meer.

Ik heb DDR3 RAM Geheugen, maar als ik nu eens een processor op 2dehands koop ?

Welke zou ik dan het beste kopen ?

jah tuurlijk, een moederbord met socket 939 met DDR3 geheugen :7

Ik wil niet veel zeggen hoor maar DDR3 was toen nog langer niet uitgevonden.

Voor jou socket zijn geen processoren te koop, en als die er al zijn zijn ze niet goed geneog om GTA4 te draaien.

Link to comment
Delen op andere websites

Het maakt niet uit of hij nu Socket 939 of AM2 heeft, want voor beide sockets kun je geen nieuwe processoren meer kopen. Je zult dus ook een nieuw moederbord moeten kopen, zodat er een moderne processor op geplaatst kan worden. Daar komt ook nieuw geheugen bij kijken als je socket 939 hebt, want dat socket maakt nog gebruikt van het sterk verouderde DDR geheugen. Voor 50 euro kun je dat overigens vergeten. Je moet toch richting de 200 á 300 euro of meer.

Ik heb DDR3 RAM Geheugen, maar als ik nu eens een processor op 2dehands koop ?

Welke zou ik dan het beste kopen ?

jah tuurlijk, een moederbord met socket 939 met DDR3 geheugen :7

Ik wil niet veel zeggen hoor maar DDR3 was toen nog langer niet uitgevonden.

Voor jou socket zijn geen processoren te koop, en als die er al zijn zijn ze niet goed geneog om GTA4 te draaien.

Die man van wie ik hem kocht zei dat het DDR3 ram geheugen had ( omdat ik het vroeg ) en zei dat deze pc zeer goed was voor gamen.

Link to comment
Delen op andere websites

Die man van wie ik hem kocht zei dat het DDR3 ram geheugen had ( omdat ik het vroeg ) en zei dat deze pc zeer goed was voor gamen.

Ja tuurlijk, je bent echt goed gelovig he? Ze zeiden ook dat ze tegenwoordig bamiballen in de pindakaas pot doen, geloof jij dat ook?

Die processor is ook goed voor low/med

Ik heb zelf een 5200+ icm een nvidia 9800gtx

Of zie me handtekening xD

Miss heb je alleen maar een nieuwe videokaart nodig.

Gozer het is een 3000+ dus ten eerste geen dual core, ten tweede neit genoeg GHz, mocht je willen dat die het spel zo gaat draaien.

Link to comment
Delen op andere websites

Die man van wie ik hem kocht zei dat het DDR3 ram geheugen had ( omdat ik het vroeg ) en zei dat deze pc zeer goed was voor gamen.

Ja tuurlijk, je bent echt goed gelovig he? Ze zeiden ook dat ze tegenwoordig bamiballen in de pindakaas pot doen, geloof jij dat ook?

Die processor is ook goed voor low/med

Ik heb zelf een 5200+ icm een nvidia 9800gtx

Of zie me handtekening xD

Miss heb je alleen maar een nieuwe videokaart nodig.

Gozer het is een 3000+ dus ten eerste geen dual core, ten tweede neit genoeg GHz, mocht je willen dat die het spel zo gaat draaien.

he, fuck.

Nu zie ik het ook..

Ik zag het voor een andere aan.. srry.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...