Jump to content
Geplaatst:
comment_1592104

Hey,

Ik vraag me af hoe je een CLEO script kan laten werken in VC, dus eigenlijk een CLEO mod in de main.scm van VC zetten.

Wat moet ik dan doen ?

Het is een script waarmee je andere mensen kan arresteren door maar op een toets te drukken.

Dit is het script, kan iemand mij uitleggen hoe ik dit in VC ( werkend ) krijg ?

{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
thread 'BUST' 

:BUST_1
wait 0 
if 
 Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @BUST_1 
if 
02D8:   actor $PLAYER_ACTOR current_weapon == 24 
jf @BUST_1 
wait 0 
5@ = -1 
04C4: store_coords_to 1@ 2@ 3@ from_actor $PLAYER_ACTOR with_offset 0.0 0.0 0.0 
073F: get_actor_in_sphere 1@ 2@ 3@ radius 50.0 with_pedtype_civilian 1 gang 1 criminal/prostitute 1 handle_as 5@ 
wait 250 
if 
 not 5@ == -1 
jf @BUST_1 
6@ = Marker.CreateAboveActor(5@)

:BUST_2
wait 0 
if 
 Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @BUST_5 
if and
 not Actor.Dead(5@)
00F2:   actor 5@ near_actor $PLAYER_ACTOR radius 80.5 80.5 0 
jf @BUST_5 
if and
0AB0:   key_pressed 66//--B 
0457:   player $PLAYER_CHAR aiming_at_actor 5@ 
jf @BUST_2 
0850: AS_actor 5@ follow_actor $PLAYER_ACTOR 
wait 500 
jump @BUST_2 

:BUST_5
Marker.Disable(6@)
Actor.RemoveReferences(5@)
jump @BUST_1

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1592308

Je moet het opnieuw scripten in de scripting taal die Vice City gebruikt (iets gebaseerd op Lua). Ik heb zelf geen verstand van compilers en decompilers voor Vice City, dus dat zou je dan even moeten googlen.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1592311

Je moet het opnieuw scripten in de scripting taal die Vice City gebruikt (iets gebaseerd op Lua). Ik heb zelf geen verstand van compilers en decompilers voor Vice City, dus dat zou je dan even moeten googlen.

Ok, bedankt :)

Geplaatst:
comment_1592630

Je moet het opnieuw scripten in de scripting taal die Vice City gebruikt (iets gebaseerd op Lua). Ik heb zelf geen verstand van compilers en decompilers voor Vice City, dus dat zou je dan even moeten googlen.

Vice City is gewoon SCM, hoor. Het is alleen niet zo uitgebreid als San Andreas.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.