Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

dvd wil er NIET meer uit

Hoi, mijn dvd wil niet meer uit het station. Ik heb honderd keer op dat knopje geduwt, ingedruktehouden, met de pc uitwerpen gedaan, in dat gaatje van het dvd-rom station gepeutert en het werkt allemaal NIET. :duh:

:cry: Wie helpt er me uit de nood?

Featured Replies

PC al opnieuw opgestart? Misschien ligt het aan de driver, anders toch maar een reparateur bellen denk ik.

• Author

PC al opnieuw opgestart? Misschien ligt het aan de driver, anders toch maar een reparateur bellen denk ik.

Ja, ik heb hem al opnieuw opgestart, zonder resultaat. Mijn pc 'ziet' nu ook niet meer dat er een dvd in zit! :-( Het is wel een dvd met een aantal krassen.

Is er een speciale techniek voor met een stokje in dat gat te porren?

Edited by jvj

Ja, ik heb hem al opnieuw opgestart, zonder resultaat. Mijn pc 'ziet' nu ook niet meer dat er een dvd in zit! :-( Het is wel een dvd met een aantal krassen.

Daar moet het volgens mij niet aanliggen, maar het ligt dan aan de driver, dat wordt dan meeste kans een nieuwe driver..

Het kan zijn dat je een redelijk oude dvd-drive hebt met een elastiekje. Die elastiekjes willen nog wel eens breken. Haal je huidige dvd drive er uit en schroef die open om je dvd er uit het halen. Een nieuwe dvd drive kost tegenwoordig ook nog maar iets van 25 euro.

• Author

Het kan zijn dat je een redelijk oude dvd-drive hebt met een elastiekje. Die elastiekjes willen nog wel eens breken. Haal je huidige dvd drive er uit en schroef die open om je dvd er uit het halen. Een nieuwe dvd drive kost tegenwoordig ook nog maar iets van 25 euro.

Mijn pc is 1,5 jaar oud http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c01501563&lc=en&dlc=en&cc=ca&product=3771873〈=en, ik denk niet dat het met een elastiekje is. En daarbij, m'n garantie loopt nog.

Edit: ik heb hem toch open weten peuteren. Ik moest meer naar boven mikken in dat gatje. :tu:

Edited by jvj

Mijn pc is 1,5 jaar oud http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c01501563&lc=en&dlc=en&cc=ca&product=3771873〈=en, ik denk niet dat het met een elastiekje is. En daarbij, m'n garantie loopt nog.

Edit: ik heb hem toch open weten peuteren. Ik moest meer naar boven mikken in dat gatje. :tu:

Voor als het nog een keer gebeurt, probeer alle kabels een keer opnieuw aan te drukken, als het dan niet lukt, alle kabels losmaken, stof eruit blazen en opnieuw aansluiten!

Hielp bij mij!

• Author

Voor als het nog een keer gebeurt, probeer alle kabels een keer opnieuw aan te drukken, als het dan niet lukt, alle kabels losmaken, stof eruit blazen en opnieuw aansluiten!

Hielp bij mij!

Nou weet ik hoe ik alles kan uitwerpen maar nu doet die domme drive niks meer! Hij is kapot ja.

Gadver ik kan gewoon dat rode lichtje van die laser zien zitten. Is dat normaal?

Edited by jvj

Als je toch een nieuwe drive moet kan je ook een CD-drive met een USB aansluiting kopen, lekker handig :puh:

• Author

Probleem opgelost. Ik heb hem paar uurtjes met rust gelaten, opnieuw opgestart en hij doet alles weer. :slotje: