Michael_Scofield94941 Geplaatst: 21 februari 2010 Rapport Geplaatst: 21 februari 2010 (bewerkt) *Prison Break: The Conspiracy* Ontwikkelaar : Deep Silver Uitgever : ZootFly Genre : Action Platforms : Playstation 3, PC, Xbox 360 Aantal spelers : Single Player, Multiplayer Release : 26/03/2010 Demo : De protagonist van de "Prison Break" game is Company agent Tom Paxton. Hij wordt verzonden naar de Fox River State Penitentiary om uit te vinden waarom Michael Scofield (de held van de tv-serie), een man zonder een strafblad , een bankrover werd. De verhaallijn loopt parallel aan het eerste seizoen van "Prison Break" Paxton ontmoetingen verschillende personages uit de serie. Paxton is cruciaal voor de succesvolle ontsnapping van Michael, Linc en de anderen. * http://www.youtube.com/watch?v=87VDaQr6EDg* Bewerkt: 21 februari 2010 door Michael_Scofield94941 Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 21 februari 2010 Rapport Geplaatst: 21 februari 2010 16 augustus 2009 We hebben algemeen besloten dat er een nieuwe regel komt in alle subfora die vallen onder 'Games'. Als je een nieuw topic wilt maken, over een game, dan moet je je tegenwoordig aan een lijstje houden. Het gaat hier om een algemeen topic. (Zie voorbeeld Fifa 10, Killzone II etc.). Het lijstje hebben we standaard gemaakt zodat de Gamesfora overzichtelijker worden. Probeer het lijstje zo ver mogelijk in te vullen s.v.p. [size=5][color="#FF0000"]*Naam Spel*[/color][/size] [b]Ontwikkelaar[/b] [b]Uitgever[/b] [b]Genre[/b] [b]Platforms[/b] [b]Aantal spelers[/b] [b]Release[/b] [b]Demo[/b] *Eventueel een filmpje van game of screenshot van cover* (niet verplicht) Als je een topic maakt over een game moet je deze lijst gebruiken! Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 21 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2010 16 augustus 2009 We hebben algemeen besloten dat er een nieuwe regel komt in alle subfora die vallen onder 'Games'. Als je een nieuw topic wilt maken, over een game, dan moet je je tegenwoordig aan een lijstje houden. Het gaat hier om een algemeen topic. (Zie voorbeeld Fifa 10, Killzone II etc.). Het lijstje hebben we standaard gemaakt zodat de Gamesfora overzichtelijker worden. Probeer het lijstje zo ver mogelijk in te vullen s.v.p. [size=5][color="#FF0000"]*Naam Spel*[/color][/size] [b]Ontwikkelaar[/b] [b]Uitgever[/b] [b]Genre[/b] [b]Platforms[/b] [b]Aantal spelers[/b] [b]Release[/b] [b]Demo[/b] *Eventueel een filmpje van game of screenshot van cover* (niet verplicht) Als je een topic maakt over een game moet je deze lijst gebruiken! Bedankt voor de tip Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 21 februari 2010 Rapport Geplaatst: 21 februari 2010 16 augustus 2009 We hebben algemeen besloten dat er een nieuwe regel komt in alle subfora die vallen onder 'Games'. Als je een nieuw topic wilt maken, over een game, dan moet je je tegenwoordig aan een lijstje houden. Het gaat hier om een algemeen topic. (Zie voorbeeld Fifa 10, Killzone II etc.). Het lijstje hebben we standaard gemaakt zodat de Gamesfora overzichtelijker worden. Probeer het lijstje zo ver mogelijk in te vullen s.v.p. [size=5][color="#FF0000"]*Naam Spel*[/color][/size] [b]Ontwikkelaar[/b] [b]Uitgever[/b] [b]Genre[/b] [b]Platforms[/b] [b]Aantal spelers[/b] [b]Release[/b] [b]Demo[/b] *Eventueel een filmpje van game of screenshot van cover* (niet verplicht) Als je een topic maakt over een game moet je deze lijst gebruiken! Bedankt voor de tip Graag gedaan! Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 21 februari 2010 Rapport Geplaatst: 21 februari 2010 Tot op heden vond ik alle filmgames slecht, dus deze ga ik zeker niet meteen halen. Ik heb wel de hele serie op DVD, maar dit spel hoef ik niet meteen. Omdat ik haast zeker weet dat dit gaat floppen. Ik ga er geen 60 euro voor geven, misschien als hij goedkoper is.. Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 21 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2010 Tot op heden vond ik alle filmgames slecht, dus deze ga ik zeker niet meteen halen. Ik heb wel de hele serie op DVD, maar dit spel hoef ik niet meteen. Omdat ik haast zeker weet dat dit gaat floppen. Ik ga er geen 60 euro voor geven, misschien als hij goedkoper is.. Ik ga hem zeker halen De serie was natuurlijk wel fijner, het nadeel in deze game is dat je niet met Michael Scofield speelt Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 Tot op heden vond ik alle filmgames slecht, dus deze ga ik zeker niet meteen halen. Ik heb wel de hele serie op DVD, maar dit spel hoef ik niet meteen. Omdat ik haast zeker weet dat dit gaat floppen. Ik ga er geen 60 euro voor geven, misschien als hij goedkoper is.. Ik ga hem zeker halen De serie was natuurlijk wel fijner, het nadeel in deze game is dat je niet met Michael Scofield speelt Speel je dan met een nieuw personage, die niet in de serie zit? Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 24 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2010 Tot op heden vond ik alle filmgames slecht, dus deze ga ik zeker niet meteen halen. Ik heb wel de hele serie op DVD, maar dit spel hoef ik niet meteen. Omdat ik haast zeker weet dat dit gaat floppen. Ik ga er geen 60 euro voor geven, misschien als hij goedkoper is.. Ik ga hem zeker halen De serie was natuurlijk wel fijner, het nadeel in deze game is dat je niet met Michael Scofield speelt Speel je dan met een nieuw personage, die niet in de serie zit? Ja, je speelt het personage Tom Paxton, een Company agent die naar de gevangenis is gezonden ( undercover ) om te zien waarom Michael Scofield een bankovervaller werdt. Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 19 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2010 Nog een weekje voor de release, ik heb hem lekker morgen of zondag al Ik denk dat hij geweldig gaat zijn, hier is nog een nieuwe trailer : Reageren
Nissan Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 Wat lul jij nu weer, dat de game parallel loopt aan Seizoen 1? Er zit een Alternative Ending in hoor. Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 20 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 Wat lul jij nu weer, dat de game parallel loopt aan Seizoen 1? Er zit een Alternative Ending in hoor. Euhm, ik denk dat wikipedia het iets beter weet dan jij. Reageren
Nissan Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 Ik denk dat de Power Unlimited het wat beter weet dan de gemiddelde Wikipedia gebruiker. Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 21 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 (bewerkt) De game is erg geweldig, maar heeft een erg korte storyline, maar 9 missies Ik hoop dat er ook nog een tweede game van PB uitkomt, maar dan in Sona Bewerkt: 21 maart 2010 door Michael_Scofield94941 Reageren
PowerPats Geplaatst: 21 maart 2010 Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 Dit is gewoon een uitmelkerij van de tv serie en daarnaast ziet het erg best wel slecht uit vind ik. Te kleurrijk. Daarnaast is het spel te makkelijk volgens de PU en ben je er ook zo doorheen. Moet je volgens mij pas halen als je een hele grote fan bent, en zelfs dan zou ik het afraden. Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 21 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 Dit is gewoon een uitmelkerij van de tv serie en daarnaast ziet het erg best wel slecht uit vind ik. Te kleurrijk. Daarnaast is het spel te makkelijk volgens de PU en ben je er ook zo doorheen. Moet je volgens mij pas halen als je een hele grote fan bent, en zelfs dan zou ik het afraden. De laatste tijd wordt er van elke film of serie wel een game gemaakt, dus de PB game was ook wel te verwachten De game is ook zeer gemakkelijk, ik had hem op 8 uren tijd uitgespeeld, en ik heb veel missies wel eens opnieuw moeten doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.