Jump to content

Prison Break The Conspiracy

Michael_Scofield94941

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

*Prison Break: The Conspiracy*

Ontwikkelaar : Deep Silver

Uitgever : ZootFly

Genre : Action

Platforms : Playstation 3, PC, Xbox 360

Aantal spelers : Single Player, Multiplayer

Release : 26/03/2010

Demo :

De protagonist van de "Prison Break" game is Company agent Tom Paxton.

Hij wordt verzonden naar de Fox River State Penitentiary om uit te vinden waarom Michael Scofield (de held van de tv-serie),

een man zonder een strafblad , een bankrover werd.

De verhaallijn loopt parallel aan het eerste seizoen van "Prison Break"

Paxton ontmoetingen verschillende personages uit de serie.

Paxton is cruciaal voor de succesvolle ontsnapping van Michael, Linc en de anderen.

*

http://www.youtube.com/watch?v=87VDaQr6EDg

* Bewerkt: door Michael_Scofield94941
Geplaatst:

16 augustus 2009

We hebben algemeen besloten dat er een nieuwe regel komt in alle subfora die vallen onder 'Games'. Als je een nieuw topic wilt maken, over een game, dan moet je je tegenwoordig aan een lijstje houden. Het gaat hier om een algemeen topic. (Zie voorbeeld Fifa 10, Killzone II etc.). Het lijstje hebben we standaard gemaakt zodat de Gamesfora overzichtelijker worden. Probeer het lijstje zo ver mogelijk in te vullen s.v.p.

[size=5][color="#FF0000"]*Naam Spel*[/color][/size]
[b]Ontwikkelaar[/b]
[b]Uitgever[/b]
[b]Genre[/b]
[b]Platforms[/b]
[b]Aantal spelers[/b]
[b]Release[/b]
[b]Demo[/b]

*Eventueel een filmpje van game of screenshot van cover* (niet verplicht)

Als je een topic maakt over een game moet je deze lijst gebruiken! ;)

Geplaatst:

16 augustus 2009

We hebben algemeen besloten dat er een nieuwe regel komt in alle subfora die vallen onder 'Games'. Als je een nieuw topic wilt maken, over een game, dan moet je je tegenwoordig aan een lijstje houden. Het gaat hier om een algemeen topic. (Zie voorbeeld Fifa 10, Killzone II etc.). Het lijstje hebben we standaard gemaakt zodat de Gamesfora overzichtelijker worden. Probeer het lijstje zo ver mogelijk in te vullen s.v.p.

[b]Ontwikkelaar[/b]
[b]Uitgever[/b]
[b]Genre[/b]
[b]Platforms[/b]
[b]Aantal spelers[/b]
[b]Release[/b]
[b]Demo[/b]

Bedankt voor de tip :D

Geplaatst:

16 augustus 2009

[b]Ontwikkelaar[/b]
[b]Uitgever[/b]
[b]Genre[/b]
[b]Platforms[/b]
[b]Aantal spelers[/b]
[b]Release[/b]
[b]Demo[/b]

Bedankt voor de tip :D

Graag gedaan! ;)

Geplaatst:

Tot op heden vond ik alle filmgames slecht, dus deze ga ik zeker niet meteen halen. Ik heb wel de hele serie op DVD, maar dit spel hoef ik niet meteen. Omdat ik haast zeker weet dat dit gaat floppen. Ik ga er geen 60 euro voor geven, misschien als hij goedkoper is..

Geplaatst:

Tot op heden vond ik alle filmgames slecht, dus deze ga ik zeker niet meteen halen. Ik heb wel de hele serie op DVD, maar dit spel hoef ik niet meteen. Omdat ik haast zeker weet dat dit gaat floppen. Ik ga er geen 60 euro voor geven, misschien als hij goedkoper is..

Ik ga hem zeker halen :D

De serie was natuurlijk wel fijner, het nadeel in deze game is dat je niet met Michael Scofield speelt :(

Geplaatst:

De serie was natuurlijk wel fijner, het nadeel in deze game is dat je niet met Michael Scofield speelt :(

Speel je dan met een nieuw personage, die niet in de serie zit? :?

Geplaatst:

Speel je dan met een nieuw personage, die niet in de serie zit? :?

Ja, je speelt het personage Tom Paxton, een Company agent die naar de gevangenis is gezonden ( undercover ) om te zien waarom Michael Scofield een bankovervaller werdt.

• 4 weken later...
Geplaatst:

Nog een weekje voor de release, ik heb hem lekker morgen of zondag al :puh:

Ik denk dat hij geweldig gaat zijn, hier is nog een nieuwe trailer :

Geplaatst:

Wat lul jij nu weer, dat de game parallel loopt aan Seizoen 1? Er zit een Alternative Ending in hoor.

Euhm, ik denk dat wikipedia het iets beter weet dan jij.

Geplaatst: (bewerkt)

De game is erg geweldig, maar heeft een erg korte storyline, maar 9 missies :(

Ik hoop dat er ook nog een tweede game van PB uitkomt, maar dan in Sona :)

Bewerkt: door Michael_Scofield94941
Geplaatst:

Dit is gewoon een uitmelkerij van de tv serie en daarnaast ziet het erg best wel slecht uit vind ik. Te kleurrijk.

Daarnaast is het spel te makkelijk volgens de PU en ben je er ook zo doorheen. Moet je volgens mij pas halen als je een hele grote fan bent, en zelfs dan zou ik het afraden.

Geplaatst:

Dit is gewoon een uitmelkerij van de tv serie en daarnaast ziet het erg best wel slecht uit vind ik. Te kleurrijk.

Daarnaast is het spel te makkelijk volgens de PU en ben je er ook zo doorheen. Moet je volgens mij pas halen als je een hele grote fan bent, en zelfs dan zou ik het afraden.

De laatste tijd wordt er van elke film of serie wel een game gemaakt, dus de PB game was ook wel te verwachten

De game is ook zeer gemakkelijk, ik had hem op 8 uren tijd uitgespeeld, en ik heb veel missies wel eens opnieuw moeten doen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...