Geplaatst: 22 februari 201015 jaren comment_1594504 hey, ik heb afgelopen week weer wat texturen mods gemaakt en hier zijn er een paar voorbeelden van: de vectra douane en vectra brandweer samen met de vectra politie en astra waar ik nu bezig mee ben: het model is gemaakt door firestone download link volgt!:
Geplaatst: 22 februari 201015 jaren comment_1594793 KUTGW! Ziet er in ieder geval leuk uit. Probeer de volgende keer om 't af te maken een ambulancebusje (niet op basis van die opel natuurlijk)
Geplaatst: 22 februari 201015 jaren Auteur comment_1594801 KUTGW! Ziet er in ieder geval leuk uit. Probeer de volgende keer om 't af te maken een ambulancebusje (niet op basis van die opel natuurlijk) dankje voor de reactie. toevallig over een ambulance jerryowest heeft die gemaakt maar wel op basis van die vectra.
hey,
ik heb afgelopen week weer wat texturen mods gemaakt en hier zijn er een paar voorbeelden van:
de vectra douane en vectra brandweer samen met de vectra politie en astra waar ik nu bezig mee ben:
het model is gemaakt door firestone
download link volgt!: