Geplaatst: 22 februari 201015 jaren comment_1594568 Ik krijg de volgende foutmelding: Dit krijg ik als ik san andreas wil de-installeren, kan iemand helpen?
Geplaatst: 26 februari 201015 jaren comment_1597205 gek ! nog nooit gezien. Maar een vraagje : Hoe en waar uninstalleer jij gta san andreas ? Via deze computer en dan software of ?? Ik zie dat je op de foto een error code hebt. Type het in eens in met google , en kijk of anderen het ook hebben >>> Door _KoE_Mzungu: Plaats geen dubbelpost (twee of meer posts na elkaar), maar gebruik gewoon de [bewerken]-knop om je laatste bericht aan te passen.<<<
Geplaatst: 26 februari 201015 jaren Auteur comment_1597479 Bedankt mensen, maar het was al gelukt na 1x laptop herstarten, en ik uninstall via start>alle programma's>rockstar games> uninstall gta..
Geplaatst: 12 maart 201015 jaren comment_1607293 Kan iemand even het bestandje data2 sturen alvast bedankt m.v.g Fransie
Geplaatst: 12 maart 201015 jaren comment_1607415 Kan iemand even het bestandje data2 sturen Als je in een bestaand topic gaat posten zorg er dan wel voor dat je on-topic post. Daarnaast is er in de Modding fora een speciaal topic voor het aanvragen van bestanden. Daar kan je je verzoek indienen.
Ik krijg de volgende foutmelding:
Dit krijg ik als ik san andreas wil de-installeren, kan iemand helpen?