Geplaatst: 23 februari 201015 jaren comment_1595052 Opgelost! Bewerkt: 24 februari 201015 jaren door Twister24
Geplaatst: 23 februari 201015 jaren comment_1595058 Bij die missie Out of the closet van Brucie moet je naar het internetcafé en een date met die French Tom regelen. Maar mijn scroll wieltje is kapot dus ik kan niet naar beneden scrollen om op die Date button te klikken! Wat moet ik doen? Ik heb al bij controls zitten kieken, maar daar staatie niet bij! Ik zou zeggen, koop een nieuwe muis. Als je een middelmatige muis neemt ben je rond de 10 á 15 euro kwijt. (Kijk bij Bol.com, daar hebben ze zeker muizen).
Geplaatst: 23 februari 201015 jaren Auteur comment_1595063 Bij die missie Out of the closet van Brucie moet je naar het internetcafé en een date met die French Tom regelen. Maar mijn scroll wieltje is kapot dus ik kan niet naar beneden scrollen om op die Date button te klikken! Wat moet ik doen? Ik heb al bij controls zitten kieken, maar daar staatie niet bij! Ik zou zeggen, koop een nieuwe muis. Als je een middelmatige muis neemt ben je rond de 10 á 15 euro kwijt. (Kijk bij Bol.com, daar hebben ze zeker muizen). Niet eens, je kunt ook gewoon snel naar een goedkope elektronica zaak lopen en daar hebben ze ook muizen Ik wil persé een muis met een gleufje waar je duim in kan zoals hier (Dit is tevens nu mijn muis): Bewerkt: 23 februari 201015 jaren door Twister24
Geplaatst: 23 februari 201015 jaren Auteur comment_1595067 Bij die missie Out of the closet van Brucie moet je naar het internetcafé en een date met die French Tom regelen. Maar mijn scroll wieltje is kapot dus ik kan niet naar beneden scrollen om op die Date button te klikken! Wat moet ik doen? Ik heb al bij controls zitten kieken, maar daar staatie niet bij! Ik zou zeggen, koop een nieuwe muis. Als je een middelmatige muis neemt ben je rond de 10 á 15 euro kwijt. (Kijk bij Bol.com, daar hebben ze zeker muizen). Niet eens, je kunt ook gewoon snel naar een goedkope elektronica zaak lopen en daar hebben ze ook muizen Ik wil persé een muis met een gleufje waar je duim in kan zoals hier (Dit is tevens nu mijn muis): Eentje die erbuiten zit, zoals ik heb is veel praktischer Wat bedoel je erbuiten?
Geplaatst: 23 februari 201015 jaren comment_1595168 Ik betaalde vier euro voor een muis met scrollwieltje en twee functieknoppen.
Opgelost!
Bewerkt: door Twister24