Jump to content
Geplaatst:
comment_1595393

headerhj.png

>>> Door Jacky-2007: OOk het reactietopic van de phot contest II gesloten wegens langdurige afwezigheid van organisator @Kenny-Petrovic<<<

Hier het Reactie en stemtopic.

- IV photo contest info topic

Help mee IV photo contest II te promoten

[center][url="http://www.gtaforum.nl/topic/109791-iv-photo-contest-ii/page__pid__1595387__st__0entry1595387"][img=http://img517.imageshack.us/img517/327/signaturete.jpg]
IV photo contest II - Ronde 3 Auto(s) is begonnen[/url][/center]

signaturete.jpg

IV photo contest II - Ronde 4 Gebouwen is begonnen

• Reacties 172
  • Bezichtigingen 11.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1635177

Is er een admin of moderator die weet of dit nog verder gaat of hoe het zit? Want anders kan iemand anders het overnemen van K-P, zodat de contest door kan gaan.

Geplaatst:
comment_1635246

Is er een admin of moderator die weet of dit nog verder gaat of hoe het zit? Want anders kan iemand anders het overnemen van K-P, zodat de contest door kan gaan.

Je kan ook Kenny-Petrovic zelf een e-mail sturen, dan weet je meteen wat de stand van zaken is. :sigaar:

Geplaatst:
comment_1635267

Je kan ook Kenny-Petrovic zelf een e-mail sturen, dan weet je meteen wat de stand van zaken is. :sigaar:

ik heb dat ook al 2 keer gedaan maar geen antwoord gehad

Geplaatst:
comment_1636056

ik heb dat ook al 2 keer gedaan maar geen antwoord gehad

Heb ik ook gedaan...

Geplaatst:
comment_1636150

Ik wil wat vertellen:

ik heb vele fotos ingezonden naar de photo contest maar kenny pertrovic zet ze er niet in!

als ik aan hem vraag waarom ze er niet instaan zeg hij dat hij dat wel heeft gedaan dus ik vind dit best raar

nu kan ik opeens geen contact meer met hem krijgen dus vind ik dit oneerlijk. dit was mijn mening

Geplaatst:
comment_1636377

Ik wil wat vertellen:

ik heb vele fotos ingezonden naar de photo contest maar kenny pertrovic zet ze er niet in!

als ik aan hem vraag waarom ze er niet instaan zeg hij dat hij dat wel heeft gedaan dus ik vind dit best raar

nu kan ik opeens geen contact meer met hem krijgen dus vind ik dit oneerlijk. dit was mijn mening

hij antwoord op dit moment geen 1 mail ook niet op die van ons

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.