.Senne Geplaatst: 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2010 Dus dat betekent dat ik nog steeds onterecht gediskwalificeerd ben, terwijl de fout niet bij mij ligt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2010 Dus dat betekent dat ik nog steeds onterecht gediskwalificeerd ben, terwijl de fout niet bij mij ligt. Als het goed is mag je nu weer meedoen, toch? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2010 Dus dat betekent dat ik nog steeds onterecht gediskwalificeerd ben, terwijl de fout niet bij mij ligt. Als het goed is mag je nu weer meedoen, toch? ja alleen ronde 2 niet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 19 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2010 Stemmen op ronde 3 foto's kan beginnen. Beetje druk de laatste dagen maar heb nu weer genoeg tijd dus vandaag de vertraging. Stemmen t/m maandag 22 maart 22:00. Succes iedereen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2010 Dus dat betekent dat ik nog steeds onterecht gediskwalificeerd ben, terwijl de fout niet bij mij ligt. Niet helemaal waar. Hier is het al genoemd naar aanleiding van ronde 1. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2010 hopelijk wordt de volgende dan mooi. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2010 1. banaandaan 2. JVJ 3. faex Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2010 1 .Senne 2 Dennis313 3 Banaandaan We mogen toch al stemmen he? Inzendingen waren tot donderdag dus. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2010 lees dit JVJ Stemmen op ronde 3 foto's kan beginnen. Beetje druk de laatste dagen maar heb nu weer genoeg tijd dus vandaag de vertraging. Stemmen t/m maandag 22 maart 22:00. Succes iedereen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2010 1. .Senne 2. BanaanDaan 3. Dennis313 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mythbuster Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2010 1. .Senne 2. Jvj 3. BanaanDaan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2010 Erg jammer dat er zo weinig inzendingen zijn, maar toch een top-3 voor ronde 3: 1. .Senne 2. Banaandaan 3. jvj Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Beer_13 Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2010 hoe maak je een foto/screenshot op X360? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2010 (bewerkt) Niet helemaal waar. Hier is het al genoemd naar aanleiding van ronde 1. Als een paar posts verder dan weer dit staat: De video editor mag alleen gebruikt worden voor het maken van een screenshot. Je mag hem niet met de video editor bewerken zelfs het kleinste dingetje wat je niet zint niet. Dus dan is het voordeel van de PC gebruikers al snel verdwenen Sommige mensen hebben de camerastand bewerkt Als je slim nadenkt kan je dat ook op de PS3/Xbox360 dan lijkt het toch echt of de camerastand bewerken geen probleem is. 1. JVJ 2. BanaanDaan 3. Dennis13 Bewerkt: 20 maart 2010 door .Senne Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 21 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2010 .Senne ookal zou ik jou het voordeel van de twijfel geven dan heb ik nog steeds het feit dat jij brucie zonder t-shirt had in een stripclub. Brucie heeft normaal altijd kleren aan. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts