Geplaatst: 25 juni 200420 jaren comment_10130 weet iemand hoe ik auto namen kan verrandere want ik heb de f enzo gedwonload en voor de bashee geruilt maar de naam bashee staat er nog steeds vaag!!
Geplaatst: 25 juni 200420 jaren comment_10134 Om tekst aan te passen moet je een GXT editor gebruiken ( Kan je downloaden in de GTAgames.nl download database) Om instellingen van de auto zelf aan te passen kan je Sunshine auto's gebruiken ( ook in database) Om textures aan te passen kan je een IMG editor gebruiken.
Geplaatst: 25 juni 200420 jaren Auteur comment_10145 ja wat moet ik dan die 3 dingen nou doen om namen te veranderen
Geplaatst: 25 juni 200420 jaren comment_10146 Als je alleen de namen wilt veranderen kan dat met een GXT editor.
Geplaatst: 25 juni 200420 jaren Auteur comment_10153 waar kan ik dat GXT editor download hij staat niet in de downloadbase
Geplaatst: 25 juni 200420 jaren comment_10154 Kijk is: http://www.gtagames.nl/downloads.php?release_id=88 Kan je alle tekst inclusief autonamen en wijknamen aanpassen. Ik neeem aan dat je het programma wel begrijpt. BTW niet dubbel posten, gebruik de edit knop.
Geplaatst: 25 juni 200420 jaren Auteur comment_10155 Kijk is: http://www.gtagames.nl/downloads.php?release_id=88Kan je alle tekst inclusief autonamen en wijknamen aanpassen. Ik neeem aan dat je het programma wel begrijpt. BTW niet dubbel posten, gebruik de edit knop. ik begrijp dat progammatje niet kan je het ff uit legen waar staan die bestanden
Geplaatst: 25 juni 200420 jaren comment_10156 Open het bestand american.gxt in de GXT map van Vice City met deze tool. Dan is het gewoon simpel weg alles rechts aanpasssen naar eigen wens. BTW Je kan het programma zelfs op Nederlands ( DUTCH ) zetten als je het niet begrijpt. Simpel progje dus.
Geplaatst: 25 juni 200420 jaren Auteur comment_10288 Open het bestand american.gxt in de GXT map van Vice City met deze tool.Dan is het gewoon simpel weg alles rechts aanpasssen naar eigen wens. BTW Je kan het programma zelfs op Nederlands ( DUTCH ) zetten als je het niet begrijpt. Simpel progje dus. hij doet het ik wist niet dat je america.txd moest openen verder was het makkelijk bedankt!!!!!!!!!!
weet iemand hoe ik auto namen kan verrandere want ik heb de f enzo gedwonload en voor de bashee geruilt maar de naam bashee staat er nog steeds vaag!!