Geplaatst: 24 februari 201015 jaren comment_1595742 Hallo ik heb een probleempje ik heb zegmaar een interior gescript met : if(pickupid == Test) { SetPlayerInterior(playerid,2); SetPlayerPos(playerid,2575.8533,-1300.5895,1060.9844,89.5508); } en nu wil ik naar buiten met : if(pickupid == Test2) { SetPlayerPos(playerid,2718.65,-2515.99,17.37); //naarbuiten } maar nu kom ik in niemandsland dat helemaal blauw is ;P
Geplaatst: 24 februari 201015 jaren comment_1595744 Bij het naar buiten gaan moet je wel weer het normale interior activeren. SetPlayerInterior(playerid, 0); Edit: Volgens mij heeft je eerste SetPlayerPos een coördinaat teveel. Bewerkt: 24 februari 201015 jaren door Basssss
Geplaatst: 24 februari 201015 jaren comment_1595750 Hallo ik heb een probleempje ik heb zegmaar een interior gescript met : if(pickupid == Test) { SetPlayerInterior(playerid,2); SetPlayerPos(playerid,2575.8533,-1300.5895,1060.9844,89.5508); } en nu wil ik naar buiten met : if(pickupid == Test2) { SetPlayerPos(playerid,2718.65,-2515.99,17.37); //naarbuiten } maar nu kom ik in niemandsland dat helemaal blauw is ;P if(pickupid == Test2) { SetPlayerPos(playerid,2718.65,-2515.99,17.37); SetPlayerInterior(playerid,0); //naarbuiten } Eerst zat je in interiorid 0, of de normale wereld. Als je in een interior gaat kom je in een soort van andere wereld. Bij jou was dit 2. Om dan terug naar de normale wereld te gaan moet je terug naar interiorid 0. EDIT: ow, Basssss was me voor, en ja, je eerste SetPlayerPos heeft een coordinaat te veel. Bewerkt: 24 februari 201015 jaren door Freaksken
Hallo ik heb een probleempje
ik heb zegmaar een interior gescript met :
en nu wil ik naar buiten met :
maar nu kom ik in niemandsland dat helemaal blauw is ;P