Jump to content

Het algemene GTA IV TBoGT + TLaD/EfLC keuze topic

Geplaatst:
comment_1595888

Hallo,

Omdat ik er zelf wat moeite met het kiezen van de mediadrager van de GTA IV heb, en er niet aan twijfel of er meer mensen met het zelfde probleem zijn,heb ik dit topic aangemaakt.

De DLC van GTA IV kun je tegenwoordig op zowel een schijf krijgen, als te downloaden van Xbox live market. Binnenkort (30 Maart) is eht ook beschikbaar voor de PS3 en PC.

Zowel de downloadbare versie als de schijf heeft zo zijn voor en nadelen, dus hier staan ze allemaal op een rijtje, zodat het kiezen wat makkelijker wordt.

[table=header] Grand Theft Auto IV: Eposides from Liberty City (Disc)

Pluspunten | Minpunten

Grand Theft Auto IV niet verplicht| Kan beschadigen

Alle standaard radiozenders uit GTA IV,maar dan met andere liedjes + 3 extra zenders | Extra wisselen tussen schijven

Verkoopbaar | Vast aan 1 bundel

Boekjes ect. | Liedjes uit GTA IV zijn afwezig[/table]

[table=header] Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned + The Balled of Gay Tony (DLC)

Pluspunten | Minpunten

Kan niet kapot, als je harde schijf gewist wordt kun je het zo weer downloaden | Grand Theft Auto IV verplicht

Minder wisselen tussen schijven | Niet verkoopbaar

Ook losse DLC verkrijgbaar | Alleen de zenders uit GTA IV (Waar muziek aan is toegevoegd)

- | Geen boekjes ect.[/table]

Als ik nog iets vergeten ben graag even melden, AUB.

Hopelijk helpt dit wat.

Groetjes GTA Master 1,

EDIT: Poll + pluspunt/minpunt toegevoegd.

Bewerkt: door gta master 1

• Reacties 50
  • Bezichtigingen 5.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

48 leden hebben gestemd

1. 1. Op welke mediadrager ga jij de DLC kopen of heb je al gekocht?

• Ik download alleen The Balled of Gay Tony.
      1
    • Ik download alleen The Lost and Damned.
      0
    • Ik download beide DLC's.
      6
    • Ik koop Eposides from Liberty City op een disc.
      41

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1599886

Het is gewoon of je je console vertrouwd of niet. Bij de Xbox was het zo dat het slimmer was om het op Disc te komen voor als dat ding kapot zou gaan. Ik denk dat dit ook opgaat voor de PC en de PS3 :).

Het wordt op je PSN account opgeslagen bij de PS3 als je download, dus als er iets misgaat kun je het zo weer downloaden.

Dat bedoelde ik niet gta master 1 :7.

Geplaatst:
comment_1600102

Ik heb Episodes from Liberty City besteld bij de Free Record Shop. Kortom: op een disc.puh2.gif

Dat meen je niet :bonk: . Ik heb hem al, (Xbox 360) en ik kan jullie verzekeren dat jullie de komende maanden weer helemaal GTA verslaafd zullen zijn ;).

Geplaatst:
comment_1600403

Ik heb EfLC op een disc gekocht. Lekker makkelijk, een mooi hoesje en boekje en nog een paar extra muziekzenders. En het koste me maar een euro meer dan downloaden...

Geplaatst:
comment_1600781

Ik heb Episodes from Liberty City besteld bij de Free Record Shop. Kortom: op een disc.puh2.gif

Dat meen je niet crazy.gif . Ik heb hem al, (Xbox 360) en ik kan jullie verzekeren dat jullie de komende maanden weer helemaal GTA verslaafd zullen zijn knipoog.gif.

Ben ik al...schater.gif

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1601858

De disc is een apart spel en je hebt niet de oude GTA IV radio erbij. Dus daarom ga ik hem waarschijnlijk nog een keer legaal downloaden voor de PC.

Ik heb juist gehoord dat je de 3 radiostations extra krijgt en de oude uit GTA IV.

@Cuban Gangster

Wat dan? :{

Geplaatst:
comment_1601865

Ik heb juist gehoord dat je de 3 radiostations extra krijgt en de oude uit GTA IV.

Toch niet, in EfLC heb je nekel de radiozeners van de uitbreidingen, maar wel allemaal tegelijk terwijl je, wanneer je het download, je naar de muziek van IV kan luisteren en van die desbetreffende DLC...

Geplaatst:
comment_1601942

De disc is een apart spel en je hebt niet de oude GTA IV radio erbij. Dus daarom ga ik hem waarschijnlijk nog een keer legaal downloaden voor de PC.

@Cuban Gangster

Wat dan? :{

Je krijgt de radiostations uit GTA IV, maar dan met andere liedjes. De liedjes van GTA IV komen dan ook niet terug in EFLC.

Ik heb dit spel al voor de XBox 360, maar denk eraan om hem in te gaan ruilen voor de PS3 versie. Kan ik ook eens in HD spelen en op internet...

Geplaatst:
comment_1602012

Ik dacht net ineens 'Shit.. ' toen ik las dat de GTA IV radio stations er bij Episodes from Liberty City niet bij zitten, aangezien ik EfLC al ge-preordered heb...

Toen realiseerde ik me ineens dat ik eigenlijk helemaal NOOIT de radio aan heb staan in GTA IV, dus boeiend :puh:

Voordat je een keuze maakt op basis van die radio... Even nadenken of je in IV de radio wel eens gebruikt!!!

Zou het trouwens kunnen dat de originele radio stations van GTA IV op de PS3 en/of PC wel gewoon terugkomen? Dus dat EfLC op de Xbox toch verschilt van de PC en PS3 versie? Ik snap dat het onwaarschijnlijk is, maar die mogelijkheid is er op zich wel toch?

Ik bedoel eigenlijk: Er is toch nog niet door Rockstar gezegd dat dit op de PC en PS3 versie hetzelfde zal zijn als op de Xbox versie?

EDIT@Hieronder: :7 Ja, je kunt het me best aanraden :puh: Ik kan nu toch al niet meer terug, heb al betaald en alles :puh::7 Niet dat ik het anders zou doen als ik dit al wist hoor :puh:

Bewerkt: door Mythbuster

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.