PatrickW Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2010 Wegens persoonlijke omstandigheden is Hanneswasco met onmiddelijke ingang niet meer in staat zijn taken als moderator op het forum uit te oefenen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2010 Dit vind ik jammer om te horen hij was een geweldige moderator. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2010 Wat jammer nou, heb hem niet als moderator gekend maar hij leek me altijd een goede moderator, veel succes in je offline-leven Hannes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2010 Bedankt Hanneswasco je was een goede Mod. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2010 Heb je altijd een goede moderator gevonden. Succes met je RL. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2010 Deze zag ik niet aankomen.. Nou ja, succes met wat je IRL zal bezig houden, erg jammer dat je plots mod af bent. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2010 Bedankt voor je inzet, Hanneswasco. Hopelijk zien we je snel weer terug op dit forum! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2010 Erg jammer hoor, maar ik respecteer je keuze. Veel succes verder in het echte leven! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2010 Hannes, je was echt een goeie moderator! Hopelijk kom je ooit weer een keer terug Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2010 ik vind het erg jammer hij stond voor iedereen klaar ook was het in de clan kiwi erg leuk hannes bedankt voor alles Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2010 Nee toch... Nee serieus, dat was het eerste dat in me opkwam toen ik dit zag staan, dit zag ik ook echt niet aankomen... Je was waarschijnlijk de beste moderator die ik kende Hannes, spijtig dat dit gebeurt. Bedankt voor hetgene dat je in het verleden hebt verwezenlijkt . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2010 Erg jammer, maar het forum gaat natuurlijk niet voor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sentasi Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2010 Hannes, bedankt voor je inzet als moderator. Veel succes met wat je nu ook bezighoudt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2010 (bewerkt) Kortaf berichtje . Jammer Hannes, ik heb je altijd wel een goeie kerel gevonden. Zeker hoe je ook opschoot met wikigta en daar vele nuttige dingen (kaartjes voor missies met treinen ) heb geplaatst. Veel succes in RL! Hopelijk kan Jacky het gaaies in het IV fora in zn eentje aan! Bedankt hannes! @ Doet die ook IV ? Dan ook zei succes.. Bewerkt: 25 februari 2010 door Fiegel5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2010 (bewerkt) Hopelijk kan Jacky het gaaies in het IV fora in zn eentje aan! Je vergeet Dutchy3010. Bewerkt: 25 februari 2010 door Hanneswasco Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.