Jump to content
  • Reacties 43
  • Bezichtigingen 6.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1596686

lol maar Hanneswasco het was super leuk om bij jou in de clan te zitten

vond het al erg jammer toen de clan stopte en nu helemaal jammer dat jij stopt

maar ja RL gaat voor alles

ik hoop dat alles goed komt in RL

Geplaatst:
comment_1597081

De persoonlijke omstandigheden zijn niet in mijn privé leven, het zijn persoonlijk omstandigheden op het forum. Het heeft dus niets met mijn echte leven te maken. Het is maar je het weet.

Geplaatst:
comment_1597136

De persoonlijke omstandigheden zijn niet in mijn privé leven, het zijn persoonlijk omstandigheden op het forum. Het heeft dus niets met mijn echte leven te maken. Het is maar je het weet.

Jammer dat dit niet openbaar gemaakt wordt, achja, wss een reden die de crew in een verkeerd daglicht kan stellen...of het wordt verzwegen om Hanneswaso niet in een verkeerd daglicht te stellen. Het ga je goed, Hanneswaso.

Geplaatst:
comment_1597178

Hannes, als er één iemand was waar ik enkel lof en respect voor had, dan was jij het. Ik schreef het al in het jaarboek, maar je bent werkelijk een wandelende GTA IV encyclopedie, en dat kunnen niet veel mensen zeggen. Het hoe en waarom van je aftreden weet ik niet, maar ik wil wel even mededelen dat ik het ontzettend jammer vind dat je stopt. Ik hoop je snel weer eens te spreken!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.