Jump to content
  • Reacties 60
  • Bezichtigingen 7.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1599164

Vriendelijkere vriend, misschien was het je al opgevallen dat het scherm wat lennart heeft gepost een resolutie van 1920*1080 toestaat. Dat is wat andere koek dan een 1680*iets ;)

Dan gooit 'ie of zijn resolutie omlaag of hij betaald 100 euro meer voor een videokaart. Easy.

Geplaatst:
comment_1599171

Ik zou meer betalen voor een betere grafische kaart, aangezien een scherm er slechter uit ziet op een andere resolutie dan zijn native resolutie.

Lennart kan trouwens ook gewoon een ander scherm kiezen, aangezien hij z'n nieuwe scherm nog niet heeft gekocht.

Geplaatst:
comment_1599177

Vriendelijkere vriend, misschien was het je al opgevallen dat het scherm wat lennart heeft gepost een resolutie van 1920*1080 toestaat. Dat is wat andere koek dan een 1680*iets ;)

Mijn scherm staat dat ook toe. Ik hebt het net getest met 1 op 1920*1080 en het werkt gewoon op high met een heel klein beetje lag. Als hij 1 resolutie lager doet dan meot het gewoon lukken!

Geplaatst:
comment_1599220

Hij moet gewoon die 5770 pakken. Een HD5850 vormt namelijk een flinke bottleneck met zijn CPU. Het is natuurlijk slechts een instap Quad-core, en is derhalve zeker niet de snelste. Het geld wat hij overhoud kan hij in extra geheugen steken. 2 GB is natuurlijk gewoon voldoende, maar het kan nooit kwaad als je wat extra geheugen in je PC stopt. Dat komt de prestaties alleen maar ten goede.

@ Hayte: Sneller OS? Ik zie nergens zijn huidige OS staan, of lees ik er overheen. :bonk:

Geplaatst:
comment_1599221

Hij moet gewoon die 5770 pakken. Een HD5850 vormt namelijk een flinke bottleneck met zijn CPU. Het is natuurlijk slechts een instap Quad-core, en is derhalve zeker niet de snelste. Het geld wat hij overhoud kan hij in extra geheugen steken. 2 GB is natuurlijk gewoon voldoende, maar het kan nooit kwaad als je wat extra geheugen in je PC stopt. Dat komt de prestaties alleen maar ten goede.

@ Hayte: Sneller OS? Ik zie nergens zijn huidige OS staan, of lees ik er overheen. :bonk:

De oplettende lezer zag op zijn foto Windows Vista.

Bewerkt: door Galiorix

Geplaatst:
comment_1599223

De oplettende lezer zag op zijn foto Windows Vista.

Helaas, ik ben geen oplettende lezer. bloos.gif

Geplaatst:
comment_1599224

Oh, je hebt gelijk, ik zie dingen die er niet zijn :puh: Ehm, ja, dat zag ik al die tijd al *kuch* Kan het trouwens niet een skin zijn voor XP? (als er taakbalk skins bestaan dan)

Volgens mij zijn we allemaal trouwens een vitaal onderdeel vergeten in de pc: de voeding

Een 5770 is namelijk heel wat andere koek dan een 8500GT. Dus, lennart, schroef je pc eens open en zeg ons hoeveel Watt je voeding geeft :puh:

Bewerkt: door Hayte

Geplaatst:
comment_1599227

Oh, je hebt gelijk, ik zie dingen die er niet zijn :puh: Ehm, ja, dat zag ik al die tijd al *kuch* Kan het trouwens niet een skin zijn voor XP? (als er taakbalk skins bestaan dan)

[...]

Lolled @ kuch. :schater:

En over de skin: uitgesloten, ik zie Aero bovenin het scherm.

Bewerkt: door Galiorix

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1599334

maar kijk

ik wil wel graag op HD spelen

want ik heb ook op mijn kamer een tv/monitor staan die 26 inch (en HD ready) is en als ik dan die HD5770 heb kan ik het dan op HD spelen?

enne...

ik heb windows Vista Home Premium ;)

Bewerkt: door lennart1995

Geplaatst:
comment_1599337

HD Ready = 1280x720 (of 1366x768) pixels. Dat kan een HD5770 makkelijk weergeven. Full HD is 1920 x 1080, dat is veel zwaarder voor een HD5770. Maar goed, hoger dan een HD5770 moet je gewoon niet halen want dat kan je processor niet aan. Dan geef je in feite geld uit aan niets.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.