Jump to content
Geplaatst:
comment_1598525

Beste mensen,

Ik heb gisteren een aanbod gehad van iemand om PlayStation 3 games voor geld te gaan capture, ik zit alleen met 1 probleem ik moet kwaliteit leveren om er geld voor te krijgen en dat gaat niet lukken met mijn huidige software wat ik de desbetreffende persoon ook al heb verteld. Daarom is hij bereid om voor mij de software te betalen alleen hij en ik hebben geen flauw idee wat goed is. Ikzelf doe het nu met Powerlink Cyberdirector, maar het beeld is veel te klein waardoor je de tekst in games nog niet eens knap kan lezen. Daarom is mijn vraag weet er iemand een goede capture software voor de PlayStation 3.

Eisen

• 1080P ondersteuning
  • Full Screen optie

Laat mij snel wat weten. :)

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1603330

Ik heb net even wat dingetjes getest en ben er achter gekomen dat het programma raar gaat doen als hij boven de 560p moet uitzenden. Is dit programma dan wel compitable?

Uitzenden of opnemen?

Uitzenden is live

Bewerkt: door Dieko

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1603396

Ik heb net even wat dingetjes getest en ben er achter gekomen dat het programma raar gaat doen als hij boven de 560p moet uitzenden. Is dit programma dan wel compitable?

Uitzenden of opnemen?

Uitzenden is live

Naja eigenlijk geen van beide nog, ik krijg het als hij het beeld alleen weergeeft...

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1604176

Met welk programma?

Eigenlijk met alles wat ik heb geprobeerd, maar gisteren toen ik met Cyberlink het beeld van mijn PS3 ging weergeven op 500 nog wat P had ik beeld alleen het waren twee smalle beeldjes naast elkaar (het zelf). Heeft iemand hier misschien een oplossing voor?

Geplaatst:
comment_1604179

Met welk programma?

Eigenlijk met alles wat ik heb geprobeerd, maar gisteren toen ik met Cyberlink het beeld van mijn PS3 ging weergeven op 500 nog wat P had ik beeld alleen het waren twee smalle beeldjes naast elkaar (het zelf). Heeft iemand hier misschien een oplossing voor?

Maak eens paar screenshots

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.