Geplaatst: 27 februari 201015 jaren comment_1598311 kennen jullie mij ook helpen? Budget: niet meer dan 300 Doel: snelle pc die gta4 draaien kan Desktop of laptop: maakt niet uit als hij gta4 mar kan draaien Merk pc of samengesteld: wat het goedkoopste is Benodigde randapparatuur: heb ik zelf Besturingssysteem: windows XP of vista (vista én windows heb ik zelf) Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: nee Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel: maakt niet uit als het maar goed is Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: zelf inmekaar zetten Extra koeling (voor overklokkken)? overklokken doe ik niet aan! ik hoop dat het lukt suc7 Bewerkt: 27 februari 201015 jaren door llllllllll
Geplaatst: 27 februari 201015 jaren comment_1598387 Voor GTA IV denk ik dat de Athlon en de Phenom redelijk dichtbij elkaar liggen. De Athlon heeft één kern meer, maar de Phenom heeft L3 Caché. Ik denk dat de Athlon beter is. De i3 is niet slecht, maar is een DualCore. Daarmee zal je GTA IV ook wel kunnen spelen, maar GTA IV heeft liever meer kernen.
Geplaatst: 28 februari 201015 jaren Auteur comment_1598564 kan die processor ook eigenlijk op mijn moederbord? dit is m: Moederbord ¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Fabrikant: Foxconn - Model: 945 7MC Series - BIOS Fabrikant: Phoenix Technologies, LTD - BIOS Model: Phoenix - AwardBIOS v6.00PG, versie 6.00 PG - Aansluitingen: PCI0 (Gebruikt), PCI1 (Gebruikt), PCI2 (Gebruikt), PCI3 want dan hoef ik geen nieuw moederbord te kopen
Geplaatst: 28 februari 201015 jaren comment_1598591 Volgens de Foxconn website heb je een Socket 775 moederbord die alleen maar Core 2 Duo (en soms Core 2 Extreme) ondersteunt. Dat wordt dus een nieuw moederbord. Mvg, Flitskikker
Geplaatst: 28 februari 201015 jaren comment_1598624 .1 ik heb geen nieuw topic aan gemaakt ik vul het andere aan Berichten gesplitst uit een ander topic en hier aan toegevoegd. Eén topic per persoon is voldoende en laat dat topic dan ook enkel voor de pc van de topic starter. Anders wordt het helemaal onoverzichtelijk.
Geplaatst: 2 maart 201015 jaren Auteur comment_1600443 hallo, ik zoek een computer-behuizing, maar bi jwelke zaak kan i die krijgen? ik woon in kantens () weet iemand een zaak dichtbij? in uithuizen is een pc zaak maar ik ben de naam kwijt
Geplaatst: 2 maart 201015 jaren comment_1600484 Ik zou gewoon azerty gebruiken zodat je meer hebt om uit te kiezen.
Geplaatst: 2 maart 201015 jaren Auteur comment_1600596 Ik zou gewoon azerty gebruiken zodat je meer hebt om uit te kiezen. da's mn vraag niet. ik vraag :is er ook een zak in de buurt wwar je behuizingen kan kopen
Geplaatst: 2 maart 201015 jaren comment_1600627 ja en daarop antwoord hij dat er op een site als azerty meer keus is.
Geplaatst: 2 maart 201015 jaren comment_1600649 Ander antwoord: Ik heb geen idee, klim je bureau stoel af en ga naar je dorp/stad fietsen.
Geplaatst: 2 maart 201015 jaren Auteur comment_1600674 Ander antwoord: Ik heb geen idee, klim je bureau stoel af en ga naar je dorp/stad fietsen. ik kantens zitten geen winkels
Geplaatst: 2 maart 201015 jaren comment_1600688 Ander antwoord: Ik heb geen idee, klim je bureau stoel af en ga naar je dorp/stad fietsen. ik kantens zitten geen winkels Nu geef je jezelf dus antwoord. Voor het geval je niet doorhebt wat je zojuist zelf gedaan hebt zal ik ook maar het antwoord geven: In Kantens zitten geen winkels. (Btw, let even op hoe goed ik de punctuatie gebruik.) EDIT @ Hieronder: Bewerkt: 2 maart 201015 jaren door Djmaddox
Geplaatst: 2 maart 201015 jaren comment_1600712 Nu geef je jezelf dus antwoord. Voor het geval je niet doorhebt wat je zojuist zelf gedaan hebt zal ik ook maar het antwoord geven: Ikn Kantens zitten geen winkels. (Btw, let even op hoe goed ik de punctuatie gebruik.)
Geplaatst: 2 maart 201015 jaren comment_1600723 Aangezien de topicstarter het vertikt om ook maar één pink te verplaatsen (en omdat ik me verveel) heb ik een snelle zoekopdracht in Google gedaan. Volgens deze site zijn er vier winkels in Uithuizen. Zo, dat was moeilijk.
kennen jullie mij ook helpen?
Budget: niet meer dan 300
Doel: snelle pc die gta4 draaien kan
Desktop of laptop: maakt niet uit als hij gta4 mar kan draaien
Merk pc of samengesteld: wat het goedkoopste is
Benodigde randapparatuur: heb ik zelf
Besturingssysteem: windows XP of vista (vista én windows heb ik zelf)
Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: nee
Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel: maakt niet uit als het maar goed is
Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: zelf inmekaar zetten
Extra koeling (voor overklokkken)? overklokken doe ik niet aan!
ik hoop dat het lukt suc7
Bewerkt: door llllllllll