Dutchy3010 Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2010 Zoals sommige van jullie misschien al is opgevallen, zijn de modding forums gereorganiseerd, om meer ruimte te bieden aan het GTA IV modden. Omdat GTA III-era modden nog steeds zo populair is, hebben we besloten twee afzonderlijke modding hulp delen te maken, één voor GTA IV (en de era die daar eventueel aan verbonden is) en één voor de GTA III-era. De modding showroom zit nog wel door elkaar, aangezien er nog niet zoveel GTA IV mods gereleased zijn dat dit een onoverzichtelijke rotzooi wordt. Hopelijk kunnen we hiermee het GTA IV modden een steuntje in de rug geven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2010 Voor 1 keer het Modding forum uitgeklapt, véél overzichtelijker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2010 Ik kan het IV Era Hulp forum niet bekijken.... En ik zal als ik jullie was wel alvast een IV-Showroom maken, scheelt uiteindelijk heel erg veel in het verplaatsen in topics, nouja denk ik zelf dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2010 Mooi opzet, ziet er mooi overzichtelijk uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2010 Leuk, één probleempje. Het topic 'Regels' kan ik wel bekijken, maar als ik het subforum zelf aanklik krijg ik de fout: [#103139] Je hebt geen toestemming om dit forum te bekijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 28 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2010 Woeps, niet zo handig van mij.. Fixed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2010 Ziet er goed en overzichtelijk uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deluxo Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2010 Het is natuurlijk weer wat overzichtelijker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rene-GTA Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2010 Mooi gedaan, veel beter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2010 Goede vooruitgang, met meer overzicht. Al ben ik niet veel in Modding Fora. Het geheel is mooi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2010 Het is inderdaad veel overzichtelijker nu, zeker handig voor de mensen die daar rondhangen zodat zij ook weer (meer) overzicht hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Doesthematter Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2010 Inderdaad beter zo, mooi werk. Ik hou nogal van mods downloaden en instaleren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fedmas Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2010 Dit ziet er een stuk overzichtelijker uit! Goed gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2010 Het is vele overzichtelijker, goed gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 4 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2010 Bumpje, maar ik vrees dat er nog ergens een foutje is ingeslopen aangezien IV Overige hulp een beschermd forum is waar je niet in kan. http://www.gtaforum.nl/forum/265-iv-overige-hulp/ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.