Jump to content
Geplaatst:
comment_1599278

Er is op het moment van schrijven nog maar weinig bekend, maar het lijkt er op alsof het PlayStation Network flink plat ligt! Sterker nog, er is iets gebeurd waardoor PS3 consoles niet meer doen wat je van ze verwacht; games spelen. De feiten op een rijtje:

- Je kan niet meer connecten naar het PSN

- Games booten niet meer

- Downloadable games doen het niet meer

- Systeemtijd staat op 31 december 1999

- Het enige wat wel werkt zijn demo's

Het ziekelijke is dat dit niet een foute instelling is op je PS3, maar echt een hardware faillure! De foutcode is dan ook 8001050F die bekend staat als console sloper. Het vreemde is dat dit wereldwijd gebeurt met de PS3 Fat en dat niemand een update heeft geïnstalleerd van Sony. Toch raar dat dit allemaal kan gebeuren met je console als je geen toestemming geeft tot een update.

Wat er precies aan de hand is weet niemand nog. Sony heeft al gereageerd dat ze op de hoogte zijn van dit probleem en dat ze zoeken naar een oplossing. "We're aware that many of you are having problems connecting to PSN, and yes, we're looking into it. Stay tuned for updates." Wordt vervolgd.

Bron: PU

Dat is klote, Ik durf mijn apperaat nu niet aan te zetten dus ik laat hem voorlopig even uit. :puh:

• Reacties 89
  • Bezichtigingen 5.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1599873

De oplossing is je interne batterij eruit te halen en daarna terug te plaatsen zodat al je datum instellingen weer reset worden. Je garantie gaat wel weg.

Hopelijk is het morgen verholpen.

is er geen andere ofzo :duh:

Geplaatst:
comment_1599876

De oplossing is je interne batterij eruit te halen en daarna terug te plaatsen zodat al je datum instellingen weer reset worden. Je garantie gaat wel weg.

Hopelijk is het morgen verholpen.

is er geen andere ofzo :duh:

Nog niet, en sowieso kan je beter een paar uurtjes wachten ipv je PS3 overhoophalen..

Bewerkt: door .....

Geplaatst:
comment_1599903

Ik weet ook al waarom deze "fail" mijn ps3 niet heeft "gegrepen" ik heb mijne namelijk al sinds gister helemaal vant stroom af :puh:

Als je hem niet aanzet heeft hij ook nergens last van...

Of werkt die van jou op batterijen? :puh:

Nee, die van mij werkt op het stroomnet.

Heb hem zonet nog eens aangedaan en ik zie dat mijn datum op: 3/1 staat.

Alles werkt goed... STRANGE

Mijn overgehouden bak leestekens:

[.......,,,,,,,:::::;;;;""""""""''''!!!!!!?????]

Geplaatst:
comment_1599931

Zijn er nog wel mensen met garantie op de FAT? Lijkt me niet eerlijk gezegd.

Denk het wel, je hebt een jaar garantie toch? Zolang is de Slim nog niet uit (sowieso zijn er nogsteeds mensen die de Fat kopen)

Geplaatst:
comment_1600169

De tijd en datum heb ik al handmatig veranderd, maar het probleem blijft hetzelfde. De CMOS resetten kan je dus het beste niet doen. Denk dat er gewoon een Firmware update nodig is.

Tja, als het idd een hardware failure is, dan mag Sony al die consoles (garantie of niet) kostenloos gaan vervangen.

Geplaatst:
comment_1600211

De dag dat velen japanners en amerikanen een nieuwe stropdas omdeden.

Volgend jaar horen we dit probleem trouwens niet te krijgen, omdat het dan een oneven (2011) is, en geen schrikkeljaar. Pas in 2014 gaan er weer wat no-lifers van het balkon af springen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.