Jump to content
Geplaatst:
comment_1599292

Om het overzichtelijk te houden open ik bij deze het Reactietopic, dus als je ons wil complementeren (:7), een OTO wil doorgeven, een toevoeging hebt of gewoon iets nuttigs te posten hebt kan dat hier :).

• Reacties 132
  • Bezichtigingen 9.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1630793

De F620 is inderdaad een lekker hoopje polygonen CG 0_0 .

Dan zal ik mij maar eens bezighouden met al de overige zooi van EfLC, wat dat ook moge zijn.

IK had het over Daisy (je was sarcastisch maar dat kan me geen reet boeien) en ik ga nu even OTO vernieuwen, bedankt Mythbuster en Eddie Low :tu: .

Geplaatst:
comment_1634228

Daar staat denk ik dit: 'This Helicopter could maybe crash, but we really don't care if it does.' of 'Deze helikopter kan neerstorten, maar het boeit ons niet dat hij dat zou doen.'

In ieder geval... Max, kopiëer de hoofdpost eens uit mijn Voertuigen-Locaties topic, zodat je een update uitvoert aan dat deel, het is echt wel nodig :7 .

Geplaatst:
comment_1634793

Een foutje gevonden bij de parachutelocaties, je kan ook een parachute op de Rotterdam Tower vinden.

Bewerkt: door jimmiefitz

Geplaatst:
comment_1638124

TLAD:

In de missie: Martha Full Of Grace kan je een F.I.B vinden met een grijze glans.

Je kan hem nadat je iedereen hebt neergeknald makkelijk meenemen.

Edit: De ontdekker is Cuban Gangster en niet ik :7

Bewerkt: door Eddie Low

Geplaatst:
comment_1639627

Ik heb liever dat deze informatie op WikiGTA staat, aangezien ik het prettiger vind lezen als het daar staat.

Trouwens, waar kan je soliciteren voor WikiGTA aanpasser? Want ik wil wel al deze informatie erop zetten. :)

Geplaatst:
comment_1639635

Dat kan je niet... de leden die wel de mogelijkheid hebben hiertoe kiezen ofdat je mee kunt werken... je zult je dus moeten bewijzen aan de hand van het forum voordat je kan gaan aanpassen ;) .

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1639811

Sowieso had ik jou de rechten niet gegeven Alex. Als jij Wiki medewerker zou worden, zouden wij het allang zijn :cab: . En wij hebben deze informatie helemaal opgezocht en overzichtelijk neergezet, en dan denk jij dat je het zo maar even mag kopieëren. Zo werkt het niet he, WikiGTA medewerkers willen immers altijd alles zelf uitzoeken/vinden ;).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.