Geplaatst: 1 maart 201015 jaren comment_1599394 Deze clan wordt verbouwd! Tijdelijk nemen wij geen nieuwe leden meer aan. Uiteraard kan je terugkomen als de clan verbouwd is!Meer informatie: Klik hier. Bewerkt: 24 april 201015 jaren door FireFighter
Geplaatst: 21 maart 201015 jaren comment_1612381 Welkom in de clan killmart Bewerkt: 22 maart 201015 jaren door Royboow
Geplaatst: 23 maart 201015 jaren Auteur comment_1613872 We hebben een clantalk. Die is hier te vinden. Voor de meetings moet je ook in het clantalk topic kijken. Mensen, meldt je nu zo snel mogelijk aan! Bewerkt: 23 maart 201015 jaren door FireFighter
Geplaatst: 5 april 201015 jaren comment_1621935 [color=green][b]Ja, ik wil lid worden van S.W.A.T en ik vul dit lijstje naar waarheid in![/color] [b]Naam (Niet verplicht):[/b] jordi [b]Leeftijd:[/b] 15 [b]PSN ID:[/b] jordib12[b]Headset:[/b] Ja [b]Ik heb GTA IV/MW2// (laat weg wat niet van toepassing is).[/b] [i]Ik zit in geen één PS3 clan[/i]. [i]Ik heb de GTAforum regels en de clan regels gelezen en ik ga akkoord![/i]ik heb me afgemeld bij LKZ! Als je Modern warfare heb, vul dit in en zet het bij je aanmeldingsformulier! Geen MW2? Sla dit over! [b]Ik wil in squad C/D zitten.[/b] [b]Mijn functie is: Van alles een beetje[/b]
Geplaatst: 5 april 201015 jaren comment_1621951 Bedankt voor je interesse! Je aanvraag is in behandeling genomen en binnenkort (maximaal één week) wordt de uitslag bekend gemaakt. _______________________________________________________________________________________________________________________________________________ Je aanvraag is goedgekeurt, welkom in de clan Jordib12 Je wil in Squad D, jij bent nu leider van SQD! Bewerkt: 5 april 201015 jaren door Royboow
Deze clan wordt verbouwd! Tijdelijk nemen wij geen nieuwe leden meer aan. Uiteraard kan je terugkomen als de clan verbouwd is!
Meer informatie: Klik hier.
Bewerkt: door FireFighter