Geplaatst: 2 maart 201015 jaren comment_1600277 met welk programma kun je youtube filmpjes downloaden of is dat iligaal
Geplaatst: 7 maart 201015 jaren comment_1604390 Hey, ik ben op zoek naar een programma waarmee ik video's van Youtube kan halen. Die downloader moet werken door gewoon m'n lijstje links ergens in te kopiëren en de video's moeten gedownload worden in 480p kwaliteit. Alvast bedankt. Groetjes, Brecht Iemand? (;
Geplaatst: 7 maart 201015 jaren comment_1604395 Hey, ik ben op zoek naar een programma waarmee ik video's van Youtube kan halen. Die downloader moet werken door gewoon m'n lijstje links ergens in te kopiëren en de video's moeten gedownload worden in 480p kwaliteit. Alvast bedankt. Groetjes, Brecht Iemand? (; Direct in MP4 download. Kopieer deze code en plak hem tijdens het afspelen van een filmpje in je internet balk. javascript:window.location.href = 'http://youtube.com/get_video?video_id=' + yt.getConfig('SWF_ARGS')['video_id'] + "&fmt=18&sk=" + yt.getConfig('SWF_ARGS')['sk'] + '&t=' + yt.getConfig('SWF_ARGS')['t'];
Geplaatst: 7 maart 201015 jaren comment_1604454 Niet iets voor mij, je hebt de minste kwaliteit..Toch bedankt. Voorlopig gebruik ik Grab ++ icm met Orbit, wat me max speed geeft van m'n internet verbinding.
Geplaatst: 7 maart 201015 jaren comment_1604663 je kan ook gewoon youtube downloader gebruiken... Maar ik zou ook dvdvideosoft aanraden !
Geplaatst: 7 maart 201015 jaren comment_1604667 Ik gebruik zelf Vdownloader. Heel makkelijk, en hij werkt 100%. Vdownloader Downloaden Succes
met welk programma kun je youtube filmpjes downloaden
of is dat iligaal