Tim Geplaatst: 28 oktober 2003 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2003 Je forum is wel erg goed uitgebreid, En ik wil nie zijken, Maar Niemand heeft nog GTA 1, dat is zo'n oud MS-DOS spelletje, Misschien kun je het verwijderen omdat niemand het meer heeft. :huh: SOrry Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 28 oktober 2003 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2003 Ik heb nog Grand Theft Auto 1 op CD-ROM (legaal) Ook kan je het gratis downloaden op: http://www.rockstargames.com/classics/ Ik moet nog een mirror op mijn server zetten, maar daar moet ik eerst nog toestemming voor vragen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst: 29 oktober 2003 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2003 Er zij iderdaad nog wel mensen die GTA 1 spelen (ik) Niet iedereen kan GTA 3 en GTA Vice City spelen op hun computer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jos2 Geplaatst: 2 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2003 Wat is er mis met het goede oude Grand Theft Auto??? Dat spel speel ik regelmatig nog omdat het gewoon keigoed is! Misschien is Vice City wel van deze tijd, maar er is echt niks mis met het originele Grand Theft Auto! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 3 november 2003 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 november 2003 Nee, weet ik, maar ik vond het alleen oud, maar je hebt gelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 6 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2003 Ik vind het ook nog een hele mooie gta voor om het op het netwerk te spelen. Helaas lukt dat niet meer nu ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 7 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2003 Het gaat heel makkelijk. Je hoeft alleen de goede instellingen te vinden. Ik raad je aan om gebruik te maken van je IP adressen in je netwerk (als je dat hebt) Dat werkt makkelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 7 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2003 Ja, zoiets had ik ook wels gedaan maar dan kan ie de ander niet vinden (in ander spel wel), of hij komt niet met het auto-run scherm en als je dan op play multi player drukt dat ie het niet doet... <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basje Geplaatst: 8 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2004 Ja inderdaad gta 1 is egt geen ruk aan. :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 8 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2004 zelfs JIJ zou het het einde vnden als er nooit een andere GTA geweest was...toen kon men nog niet porgrammeren zoals men dat nu doet... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ken-D Geplaatst: 12 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2004 Ja ok GTA 1 heeft ook wel wat maar ik vind de missies in 3 en VC beter maar dat ligt denk ik ook aan de 3d dingen enzo. Postaldude Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 12 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2004 Boeren en scheten laten blijft leuk :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ken-D Geplaatst: 16 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2004 Of mensen in 2d platrijden is ook wel fun. En die ik loop iemand achterna gang is ook wel grappig. Postaldude Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 18 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2004 en de wapens zijn ook tof alleen gaan de kogels wel traag,een fietsende kleuter kan ze ontwijken <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ken-D Geplaatst: 18 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2004 Of die geluidjes als je iemand platrijd :lol: Postaldude Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.