Geplaatst: 2 maart 201015 jaren comment_1600813 Heee allemaaal ik vind het zo raar dat je nergens iets kan vinden over een nieuw spel starten. dus vraag ik het hier maar. Waar kan je new game kiezen in gta 4? en kan je dat de eerder save game behouden? bedankt
Geplaatst: 2 maart 201015 jaren comment_1600827 Ga naar het start menu >> Game >> New. En dan start je een nieuw spel. Makkelijk dus! En je behoud je vorige savegame gewoon. Bewerkt: 2 maart 201015 jaren door Grand Theft Auto TOM
Geplaatst: 2 maart 201015 jaren comment_1600829 Heee allemaaal ik vind het zo raar dat je nergens iets kan vinden over een nieuw spel starten. dus vraag ik het hier maar. Waar kan je new game kiezen in gta 4? en kan je dat de eerder save game behouden? bedankt Je kan als je in een game zit op start drukken en dan kun je bij een bepaalde optie een nieuwe game laden of een nieuwe game starten. Verder kan je als ik het goed zeg maximaal 8 savegames maken per account. edit: Grand theft auto tom was eerder Bewerkt: 2 maart 201015 jaren door Kenny-Petrovic
Geplaatst: 2 maart 201015 jaren comment_1600833 Heee allemaaal ik vind het zo raar dat je nergens iets kan vinden over een nieuw spel starten. dus vraag ik het hier maar. Waar kan je new game kiezen in gta 4? en kan je dat de eerder save game behouden? bedankt Je kan als je in een game zit op start drukken en dan kun je bij een bepaalde optie een nieuwe game laden of een nieuwe game starten. Verder kan je als ik het goed zeg maximaal 8 savegames maken per account. Kan niet, want ik heb er veel meer... Volgens mij gewoon ongelimiteerd.
Geplaatst: 2 maart 201015 jaren comment_1600836 12 Slots. Er worden aparte slots gemaakt als je Autosave aanzet.
Geplaatst: 2 maart 201015 jaren comment_1600838 12 Slots. Er worden aparte slots gemaakt als je Autosave aanzet. Oke, dan kan het best...
Geplaatst: 2 maart 201015 jaren comment_1600849 Tom, we hoeven niet overal een reactie op met: "Oke!" "Thanks!" "Zo kan het ook!", zoals je nogal vaak doet . >>> Door Dutchy3010: Cuban Gangster, we hoeven niet overal een spam reactie op, zoals je nogal vaak doet. <<<
Heee allemaaal
ik vind het zo raar dat je nergens iets kan vinden over een nieuw spel starten.
dus vraag ik het hier maar.
Waar kan je new game kiezen in gta 4? en kan je dat de eerder save game
behouden?
bedankt