Jump to content
Geplaatst:
comment_1601536

Hoi, als ik aan het spelen ben loopt mijn spel vast.

Ik heb dit vaker als hij (automatisch) verbinding maakt met LIVE.

Een paar dagen geleden werkte het spel perfect.

Mijn computer heeft XP SP3 en voldoet aan de eisen, mijn videokaart ook.

Soms als hij half vastloopt, druk ik op de Windows-toets en dan zie ik vaag het Start knopje erdoorheen knipperen. De enige mogelijkheid is dan om de aan/uit knop 10 sec vast te houden en me pc weer aan te zetten.

Weet iemand een oplossing? Alvast bedankt.

• Reacties 43
  • Bezichtigingen 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1630454

Nah, toch maar een ander moederbord. Dit moederbord ondersteund dan weliswaar PhII processoren, het is een AM2 bord. Concreet houd dat in dat de processor moet communiceren via een HT1.0 verbinding i.p.v. de HT3.0 verbinding die je hebt met AM2/AM3, wat een stuk sneller is.

Geplaatst:
comment_1630658

Je hebt dus een nieuw moederbord nodig (ongeveer 50 heb je er al een), als processor een PhII X4 925 (125 euro), een goede grafische kaart allá een ATI HD5770 (ong. 150 euro) en een voeding (0ng. 50/ 60) euro, omdat je huidige dit niet zal trekken.

Maar zoals eerder gezegd, je kán je moederbord houden. Maar het zal in ieder geval niet ten goede komen van de prestatisch. M.a.w je CPU zal worden gebottleneckt.

Geplaatst:
comment_1630724

Als we verder in de toekomst gaan denken moet het een AM3 moederbord worden waar 100 euro voor extra RAM bij komt.

Ja, maar erg veel verschil tussen DDR2 en DDR3 zul je in GTA IV niet merken, dus is een dergelijke upgrade alleen maar geldverspilling.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.