Geplaatst: 18 juni 200519 jaren comment_158583 jah ik wou zelf mod's gaan maken voor gta san andreas ma weet niet hoe je hier aan moet beginnen :huh: kan iemand me hier mee helpen en wat voor kennis moet je hebben om zelf mod's te kunnen maken
Geplaatst: 6 juli 200519 jaren comment_173113 Textures veranderen kan wel Hoe dan ?, de tools zijn er nog niet De tools voor texturen zijn er wel (IMG Tool en TXD Workshop 3,5 samen gebruiken), Ik heb zelfs een eigen tank gemaakt. Alleen de tools om models te bewerken/maken zijn er nog steeds niet, heel jammer Bewerkt: 6 juli 200519 jaren door ICE COLD KILLA
Geplaatst: 6 juli 200519 jaren comment_173337 Oh jawel hoor: 3ds max 7 Je kan ze zelfs al in Sa zetten: Tutorial :thumbsup: 1500 posts :thumbsup:
Geplaatst: 7 juli 200519 jaren comment_174176 Maak gewoon een simpel modeltje met 3ds max 7 of sketchup, geef deze een sipele maar mooie texture, zet deze ergens in je GTA game, en klaar je hebt een leuk modeltje Ik raad je een stunt ofso
Geplaatst: 7 juli 200519 jaren comment_174187 Maak gewoon een simpel modeltje met 3ds max 7 of sketchup, geef deze een sipele maar mooie texture, zet deze ergens in je GTA game, en klaar je hebt een leuk modeltjeIk raad je een stunt ofso Een stunt is wel leuk ja, maar als je serieus wil modden dan kan je steeds moeilijkere models maken. Huizen/bruggen/eilanden! En ik raad je aan dit niet met sketchup maar met 3ds max te doen
jah ik wou zelf mod's gaan maken voor gta san andreas ma weet niet hoe je hier aan moet beginnen :huh: kan iemand me hier mee helpen
en wat voor kennis moet je hebben om zelf mod's te kunnen maken