Geplaatst: 6 maart 201015 jaren comment_1603995 Hoi! Ik zit met een probleempje; ik heb al heel lang nog steeds niet de Trophie "Gobble Gobble"... Ik heb alles geprobeerd. (je weet wel, persoon bijv. naar links schuiven enz.) Kan iemand me met de Trophie helpen? Bedankt hiervoor. MVG Grand Theft Auto TOM PS: elke keer gooi ik alleen een spare. EDIT: ben er nu weer mee bezig... Bewerkt: 6 maart 201015 jaren door Grand Theft Auto TOM
Geplaatst: 7 maart 201015 jaren comment_1604841 Ik snap eigenlijk niet wat er zo moeilijk aan is. Ik had die achievement tijdens de missie first date en daarna ook nog iets van 10x 3 strikes achter elkaar tijdens bowlen met vrienden. Gewoon 2 keer naar links en dan je muis rustig en recht naar voren, zoals iedereen zegt...
Geplaatst: 8 maart 201015 jaren comment_1605172 Idd, ik haalde hem vandaag eigenlijk per toeval, ik ging bowlen met roman en idd 2 stappen opzij en mijn mousepad knuppel naar achteren en snel naar voren en daar vasthouden, ik haalde de 1 na de strike zonder te corrigeren.
Geplaatst: 11 maart 201015 jaren comment_1606627 Ik heb gisteren 10 strikes gehaald, maar de laatste 2 beurten werd een 9 en daarna een spare. 289 . De truck is 2 stappen naar links en dan langzaam de bal gooien. Knuppeltje naar achteren, inhouden voor zo'n 4 seconden, en dan naar voren . Bewerkt: 11 maart 201015 jaren door Cuban Gangster
Hoi!
Ik zit met een probleempje; ik heb al heel lang nog steeds niet de Trophie "Gobble Gobble"... Ik heb alles geprobeerd. (je weet wel, persoon bijv. naar links schuiven enz.) Kan iemand me met de Trophie helpen? Bedankt hiervoor.
MVG Grand Theft Auto TOM
PS: elke keer gooi ik alleen een spare.
EDIT: ben er nu weer mee bezig...
Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM