Hoi, ik wil graag een rp-game maken, maar ik weet niet waar ik moet beginnen.
Het gaat mij erom om het zoals het echte leven te maken, dus met realisme.
In tegenstelling tot andere RP-Servers waar je begint met weinig geld enzo, wil ik het maken zoals je in het echte leven er ook voor staat (als volwassene), (dus dat je geld hebt en makkelijk wordt aangenomen bij een Faction zonder moeilijke solicitatie).
Ook wil ik een eigen eiland maken, maar ik weet niet of dit mogelijk is.
Als je ideeën hebt, zijn deze altijd welkom!
Nodig:
Mappers, scripters en testers (al denkik dat het testen ook door de mappers en door de scripters gedaan kan worden).
Het contact gaat via MSN, maar kan ook via IRC (ik zal hiervoor een IRC server regelen)
Goed idee! Ik doe mee!
PB'tje naar mij met:
[b]Naam:[/b] Je Naam
[b]Functie[/b] Mapper/Scripter/(eventueel) Tester
[b]Ervaring:[/b] Hoe goed ben je in je functie? Heb je ervaring met het maken van gamemodes?
[b]MSN:[/b] Stuur me een PB
Project:
Hoi, ik wil graag een rp-game maken, maar ik weet niet waar ik moet beginnen.
Het gaat mij erom om het zoals het echte leven te maken, dus met realisme.
In tegenstelling tot andere RP-Servers waar je begint met weinig geld enzo, wil ik het maken zoals je in het echte leven er ook voor staat (als volwassene), (dus dat je geld hebt en makkelijk wordt aangenomen bij een Faction zonder moeilijke solicitatie).
Ook wil ik een eigen eiland maken, maar ik weet niet of dit mogelijk is.
Als je ideeën hebt, zijn deze altijd welkom!
Nodig:
Mappers, scripters en testers (al denkik dat het testen ook door de mappers en door de scripters gedaan kan worden).
Het contact gaat via MSN, maar kan ook via IRC (ik zal hiervoor een IRC server regelen)
Goed idee! Ik doe mee!
PB'tje naar mij met:
Bewerkt: door Sandra