Jump to content
Geplaatst:
comment_1604116

De Demo is inmiddels al uit het spel zelf laat nog even op zich wachten. Wie heeft de demo al gespeeld en zo ja vonden jullie ervan ?

Ik was normaal niet zo geïnteresseerd in Just Cause 2, Maar deze demo is echt heel vet. Gewoon gta met veel meer actie. Heb zelfs met een vliegtuigje gevlogen. En dat hele parachute springen is ook geweldig gedaan.

Als je het nog niet heb gedownt zou ik het zeker doen. :Y

>>> Door Visser23: Lijstje van Kryziek. 2 topics samengevoegd.<<<

Just Cause 2

Ontwikkelaar Avalanche Studios en Eidos Interactive

Uitgever Square Enix

Genre Action, Third-person shooter

Platforms Microsoft Windows (Vista or 7), PlayStation 3, Xbox 360

Aantal spelers Nee, alleen Single-player

ReleaseNA Maart 23 2010, EU Maart 26 2010

Demo Klik hier om te downloaden

*Eventueel een filmpje van game of screenshot van cover* (niet verplicht)

• Reacties 256
  • Bezichtigingen 18.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1687804

Ach ja, nu zie ik het ook.

Als je een filmpje van je Ps3 naar Youtube upload gaat ie vanzelf in privé. Maargoed weet ik dat ook weer.

Als het goed is, moet je hem nu kunnen zien :)

Geplaatst:
comment_1687815

Ik had net me een vette stunt, (al zeg ik het zelf)

Eerst een gewone jump met een auto, ziet er wel gaaf uit.

En daarna een super vette (tja, hoe zal ik het zeggen, Skateboard trick emo.gif)

Zie hier het resultaat:

http://www.youtube.c...h?v=E3PjOK5ha7Y

En waar is de vette stunt? Ik zie jou alleen half over een bord heen rijden en slecht landen en ik zie jou daarna tegen een steen aan rijden.

Geplaatst:
comment_1687838

Ja, de landing was slecht, jammer anders was ie wel goed.

Maar die 2e vond ik wel gaaf, een beetje skateboard style, als je dat snapt.

Ik snap hem wel ;)

Alleen hij zou nog toffer zijn als de auto toch nog wat meer draait op die steen. Want nu kom je nog best wel zijwaarts neer maarja, dan moet je maar geluk hebben.

Geplaatst:
comment_1688384

Die met die windmolen ga ik ook eens proberen. :Y

Ik vermaak me trouwens meer met een trainer aan. Health en ammo op oneindig en niet herladen. Dan krijg ik gewoon de vetste vuurgevechten en kan ik alles en iedereen opblazen met m'n multi-lock missle launcher (met oneindig missles :puh:).

Misschien maar eens een video maken.

Geplaatst:
comment_1688393

Die met die windmolen ga ik ook eens proberen. :Y

Ik vermaak me trouwens meer met een trainer aan. Health en ammo op oneindig en niet herladen. Dan krijg ik gewoon de vetste vuurgevechten en kan ik alles en iedereen opblazen met m'n multi-lock missle launcher (met oneindig missles :puh:).

Misschien maar eens een video maken.

Multi-lock missle launcher + oneindig missles = klinkt epic!

Je zou eigenlijk wat auto's bij een benzinepomp moeten zetten en dan volop knallen met je raketwerper, dat zou wel een mooi effect geven denk ik. :)

Cheers :bier:

paul007

Geplaatst:
comment_1689044

Wel jammer dat je geen mods kan gebruiken op de playstation :duh:

Alsnog een geweldig spel.

Maar met die windmolens, ik ging het ook proberen, maar toen die grapling hook eindelijk aan m'n auto vast zat en aan een wiek. Blijft ie 1 seconde vast, gaat de auto een klein stukje de lucht in, maar dan schiet ie weer los.

Kan dit alleen op de PC met een bepaalde mod ofzo? :cab:

Bewerkt: door FrankDangerz

Geplaatst:
comment_1689436

Ik zit met een probleem, denk ik. Ik heb gisteren Just Cause 2 gekocht, maar als ik speel, ben ik alleen op de wereld. Letterlijk.

Er zijn in geen velden of wegen peds te bekennen, ik kom alleen een enkele keer een of 2 agenten tegen. Zelfs in de grote steden is niemand te bekennen.

Heb het spel al van m'n PS3 gegooid en opnieuw geïnstalleerd, maar hielp niet.

Hier even een filmpje, ik rij hier zo'n 4 minuten rond en bezoek een klein stadje, maar ik kom echt niemand tegen. :7

http://www.youtube.com/watch?v=hdjx4ZeeZXQ

Iemand een oplossing hiervoor?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.