Jump to content
Geplaatst:
comment_1604116

De Demo is inmiddels al uit het spel zelf laat nog even op zich wachten. Wie heeft de demo al gespeeld en zo ja vonden jullie ervan ?

Ik was normaal niet zo geïnteresseerd in Just Cause 2, Maar deze demo is echt heel vet. Gewoon gta met veel meer actie. Heb zelfs met een vliegtuigje gevlogen. En dat hele parachute springen is ook geweldig gedaan.

Als je het nog niet heb gedownt zou ik het zeker doen. :Y

>>> Door Visser23: Lijstje van Kryziek. 2 topics samengevoegd.<<<

Just Cause 2

Ontwikkelaar Avalanche Studios en Eidos Interactive

Uitgever Square Enix

Genre Action, Third-person shooter

Platforms Microsoft Windows (Vista or 7), PlayStation 3, Xbox 360

Aantal spelers Nee, alleen Single-player

ReleaseNA Maart 23 2010, EU Maart 26 2010

Demo Klik hier om te downloaden

*Eventueel een filmpje van game of screenshot van cover* (niet verplicht)

• Reacties 256
  • Bezichtigingen 18.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1626454

Dit spel is echt geweldig al pak je een hele snelle raceauto en maak je hem op een afstandje van ongeveer 7 meter aan een TucTuc vast. Als je dan over de snelweg racet dan bengelt die tuctuc achter je langs en om je heen en ramt hij mensen op motoren van hun motor af. :7

Geplaatst:
comment_1626546

Lol ik heb een vliegend cruise schip ontdekt. :bonk:

Ga naar deze coordinaten: X:29584 Y:11435

Als het goed is zie je hem dan vliegen want het is een soort van cruiseship aan 2 ballonnen :puh: .Ik weet niet of hij rond vliegt of stilstaat maar ik heb hem daar gevonden.

Oh en paul:waar kan ik dat vliegveld vinden?En het is een geen army-vliegveld toch?

Bewerkt: door thegodfather91

Geplaatst:
comment_1626622

Als het goed is zie je hem dan vliegen want het is een soort van cruiseship aan 2 ballonnen :puh: .Ik weet niet of hij rond vliegt of stilstaat maar ik heb hem daar gevonden.

Oh en paul:waar kan ik dat vliegveld vinden?En het is een geen army-vliegveld toch?

Ze noemen het wel een militair vliegveld maar ik zelf merk er niks van. Je kunt het vliegveld vinden aan de rechterkant van de stad. Dus ergens links in het midden van Panau. Bij nummer 4 dus:

Bewerkt: door paul007

Geplaatst:
comment_1626629

Dat is inderdaad een "gebouw" wat aan 2 luchtballonnen hangt. Het is een soort club/discotheek in de lucht. Het blijft altijd op dezelfde plek hangen, als je in de buurt komt hoor je ook de muziek van daar. :puh:

Geplaatst:
comment_1626841

Had ik ook de eerste keer toen ik de demo speelde.

Maar later ging ik even kijken wat nou de bedoeling was, en wat je allemaal kan doen. (Bijvoorbeeld met die grapling hook kloten :puh: )

Toen begon ik het leuk te vinden :)

Bewerkt: door FrankDangerz

Geplaatst:
comment_1627445

Ik heb de demo voor de PS3, en speel het zelfs dagelijks, tot ik genoeg geld heb om het daadwerkelijk te kopen :puh:

Maar ik vind het een geweldig spel, zeg zelf, wat is er nou leuker dan met een auto rijden, met een parachute eruitspringen, een nabije helikopter stelen en daarmee kleine stadjes verwoesten? :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.