Jump to content
  • Reacties 440
  • Bezichtigingen 56.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2400183

Vandaag Battlefield 1942 uitgespeeld. Leuk om weer eens een FPS te doen die zich in de Tweede Wereldoorlog afspeelt. Toch eigenlijk wel de basis van de eerste FPS van de oorlogsseries. Voor in die tijd zag het er best goed uit en waren al veel mogelijkheden! Op naar Battlefield Vietnam.

Geplaatst:
comment_2400186

Halo: Combat Evolved

Het is nog steeds een hele toffe franchise en ook de reden waarom ik een Xbox One heb gehaald.

Morgenochtend overigens beginnen met deel 2.

Bewerkt: door Noretz

• 3 weken later...
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
Geplaatst:
comment_2405604

Heavy Rain: Eindelijk, na ongeveer 8 jaar wachten heb ik eindelijk Heavy Rain gespeeld. Leuke game met een interessant verhaal, maar toch niet echt wat ik ervan had verwacht. Misschien lagen mijn verwachting wat te hoog omdat ik er zo lang op gewacht heb.

GTA Vice City Stories: Dit was de enige GTA uit de 3D-periode die ik nog nooit had gespeeld. Deze vind ik toch wel een van de mindere GTA's. Het verhaal is niet echt interessant en de personages waren maar zo-zo. Dan vond ik Liberty City Stories toch wel stukken beter.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2406510

Diablo 3 uitgespeeld op Normal.

Een andere style game als die ik normaal speel, maar toch erg genoten van deze game, vooral van de hoge kwaliteit van de Cinematics tussendoor!

Ik speel het spel waarschijnlijk nooit weer. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.