GuitarGuy666 Geplaatst: 18 december 2016 Rapport Geplaatst: 18 december 2016 Fallout 4, heb nu alle quests gedaan en een hoop zeldzame legendary wapens verzameld. Wel een beetje jammer dat er na het uitspelen niet zo veel meer te doen is in de game. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 18 december 2016 Rapport Geplaatst: 18 december 2016 End of the line... San Andreas. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 18 december 2016 Rapport Geplaatst: 18 december 2016 Dragonball Xenoverse 2 Reageren
JasonStatham Geplaatst: 19 december 2016 Rapport Geplaatst: 19 december 2016 Final Fantasy XV, een spel met heel wat tekortkomingen, maar de dingen die het goed doet, doet het fucking goed Zo heeft het een van de mooiste werelden ooit die ik een game heb getroffen: Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 20 december 2016 Rapport Geplaatst: 20 december 2016 Vandaag The Witcher 2 uitgespeeld, toch een pak -en echt een pak- kleiner in schaal dan de 3 Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 21 december 2016 Rapport Geplaatst: 21 december 2016 Wolfenstein: The New Order gisteren uitgespeeld. Ik had iets meer van het einde verwacht, maar al met al een erg goede game met een sterk verhaal. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 21 december 2016 Rapport Geplaatst: 21 december 2016 Wolfenstein: The New Order gisteren uitgespeeld. Ik had iets meer van het einde verwacht, maar al met al een erg goede game met een sterk verhaal. Denk je dat B.J. dood is? Ik hoop echt van niet, want het is zo een beetje 100% zeker dat er een sequel aangekondigd gaat worden, aangezien die al een paar keer is geteased. TNO is absoluut mijn favoriete shooter in een erg lange tijd en ik wil zo graag met Blazko verder nazi's killen Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 21 december 2016 Rapport Geplaatst: 21 december 2016 Wolfenstein: The New Order gisteren uitgespeeld. Ik had iets meer van het einde verwacht, maar al met al een erg goede game met een sterk verhaal. Denk je dat B.J. dood is? Ik hoop echt van niet, want het is zo een beetje 100% zeker dat er een sequel aangekondigd gaat worden, aangezien die al een paar keer is geteased. TNO is absoluut mijn favoriete shooter in een erg lange tijd en ik wil zo graag met Blazko verder nazi's killen Ik heb eigenijk geen idee, maar het is natuurlijk het meest logische dat hij wel dood is. Een sequel zou erg mooi zijn met B.J. natuurlijk. Ik vond het een erg slechte manier hoe Deathshead dood ging, had graag gezien dat hij er wat minder goed vanaf kwam. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 21 december 2016 Rapport Geplaatst: 21 december 2016 Ik heb eigenijk geen idee, maar het is natuurlijk het meest logische dat hij wel dood is. Een sequel zou erg mooi zijn met B.J. natuurlijk. Ik vond het een erg slechte manier hoe Deathshead dood ging, had graag gezien dat hij er wat minder goed vanaf kwam. Als 1 game ermee weg kan komen iemand uit een nuke te laten opstaan, is het toch wel Wolfenstein Zo over-the-top en toch ook zelfbewust tegelijkertijd. Het is inderdaad jammer dat de wraak op Deathshead lang niet zo heerlijk was als gehoopt. Zeker omdat je de twee andere villains wel geweldig kapotmaakt. Maar goed, topgame, echt een persoonlijke favoriet Reageren
NickOwnage Geplaatst: 24 december 2016 Rapport Geplaatst: 24 december 2016 Battlefield 1 binnen 6 uurtjes. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 28 december 2016 Rapport Geplaatst: 28 december 2016 Titanfall 2, topgame! Jammer dat alle aandacht naar BF en CoD gaat, want deze rocked! Nou verder met DOOM en dan maar eens zien wat mijn shooter van 2016 is. (Wat echt een buitengewoon topjaar voor shooters is) Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 6 januari 2017 Rapport Geplaatst: 6 januari 2017 Zonet Far Cry: Primal uitgespeeld. Moet nog 1 trophy voor de platinum. Reageren
Platypus Geplaatst: 30 januari 2017 Rapport Geplaatst: 30 januari 2017 Ether One: Kutspel. De game crasht regelmatig, de puzzels zijn vergezocht en bijna onmogelijk zonder guide, het verhaal is saai. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 30 januari 2017 Rapport Geplaatst: 30 januari 2017 Batman: Arkham Asylum, blijft een topper. Nog steeds na zoveel jaar, duidelijk een van de meest invloedrijke games van de vorige consolegeneratie wat betreft openwereld-avonturen. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 22 maart 2017 Rapport Geplaatst: 22 maart 2017 The Witcher, mooi spel, een prachtige introductie in de wereld van The Witcher trilogie. Speelt niet heel fijn, maar een mooi verhaal (nog beter dan 3 tegen mijn verwachting in) en een hoop interessante karakters maken een hoop goed. Binnenkort beginnen aan 2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.