Vannacht is er in mijn woonplaats iets vreselijks gebeurd. Lees maar zelf:
GROESBEEK - Een 22-jarige Groesbekenaar is zondagmorgen in het ziekenhuis overleden nadat hij in Groesbeek was neergestoken bij een ruzie even voor 4.00 uur bij bar-dancing De Hoeve. Het slachtoffer kreeg binnen ruzie met een 32-jarige plaatsgenoot.
Bij buitenkomst ontstond er een gevecht en werd de 22-jarige neergestoken. Personeel van De Hoeve hield de dader in bedwang en droeg hem over aan de politie. Omstanders bekommerden zich om het slachtoffer. Er arriveerden twee ambulances en de traumahelikopter. Het zwaargewonde slachtoffer werd per ambulance naar een ziekenhuis in Nijmegen vervoerd waar hij later overleed.
Dat gebeurde er vannacht, slechts 400 meter van mijn huis vandaan. Het slachtoffer is de neef van m'n beste vriend. Maar daar wil ik het niet over hebben. Ik wil het hebben over het geweld dat zich steeds meer plaats vindt tijdens het uitgaan. Wat vinden jullie ervan? Is dit nou een weerspiegeling van dat er flink wat mis is met onze maatschappij, of dat de mens steeds gewelddadiger wordt? Ik wil het wel eens een keer zien vanuit een ander standpunt.
Beste leden
Vannacht is er in mijn woonplaats iets vreselijks gebeurd. Lees maar zelf:
Bron: http://www.gelderlan...rt=asc#reakties
Dat gebeurde er vannacht, slechts 400 meter van mijn huis vandaan. Het slachtoffer is de neef van m'n beste vriend. Maar daar wil ik het niet over hebben. Ik wil het hebben over het geweld dat zich steeds meer plaats vindt tijdens het uitgaan. Wat vinden jullie ervan? Is dit nou een weerspiegeling van dat er flink wat mis is met onze maatschappij, of dat de mens steeds gewelddadiger wordt? Ik wil het wel eens een keer zien vanuit een ander standpunt.
Bewerkt: door Gijsso