Geplaatst: 7 maart 201015 jaren comment_1604824 Heej! Ik ben van plan GTA4 te kopen, maar ik weet niet precies of mijn computer um aankan. Ik ben goed in software, maar hardware valt een beetje tegen. Processor: Intel Duocore CPU 3.00Ghz (2 CPU's) Geheugen: 2GB Videokaart: ATI Radeon HD3600 series (512MB) Kan iemand mij vertellen of ik hem aankan =)? Aangezien hier iemand verklaarde dat canyourunit niet heel erg betrouwbaar is.
Geplaatst: 7 maart 201015 jaren Auteur comment_1604893 Ik krijg dan toch geen gez*ik met performance of superlelijke graphics? xD Want die €30,- is niet mis.
Geplaatst: 7 maart 201015 jaren comment_1604894 ik heb hem zelf ook met een intel quad core en een nvidia geforce gt 220,een niet zo goede gamekaart,en bij mij lagt hij(hij stotterd continu). ik geloof dat ik maar een geforce 9200 gt koop ofzo
Geplaatst: 8 maart 201015 jaren comment_1604924 Ik krijg dan toch geen gez*ik met performance of superlelijke graphics? xD Want die €30,- is niet mis. ja, je zult op zijn laagst moeten draaien en dat is net als naar lego kijken ik heb hem zelf ook met een intel quad core en een nvidia geforce gt 220,een niet zo goede gamekaart,en bij mij lagt hij(hij stotterd continu). ik geloof dat ik maar een geforce 9200 gt koop ofzo dat zou echt een vooruit gang gaan, van een crapkaart die gta4 matig kan draaien naar een kaart die neit eens goed geneog is voor gta4 ik heb laatst een GTX 260 gekocht Dus? alsof dat wat helpt voor de TSer
Geplaatst: 8 maart 201015 jaren Auteur comment_1604935 Keej, ik neem aan dat je de graphics bedoelt. Dat ben ik gewend, maar ik wil dat hij niet laggt of schokkerig gaat doen. (Nice forum hier!) [Edit: FF een vraagje, hoe zie je welke videokaart beter is? Iedereen moet het een keer leren ;-)] Bewerkt: 8 maart 201015 jaren door Quintillius
Geplaatst: 8 maart 201015 jaren Auteur comment_1605197 Keej, ik neem aan dat je de graphics bedoelt. Dat ben ik gewend, maar ik wil dat hij niet laggt of schokkerig gaat doen. (Nice forum hier!) [Edit: FF een vraagje, hoe zie je welke videokaart beter is? Iedereen moet het een keer leren ;-)] Kan iemand dus even vertellen of hij op zijn laagst gaat schokken, vreselijk of matig.
Geplaatst: 9 maart 201015 jaren Auteur comment_1605803 Ik heb um binnen =D!! Kben aant installeren, pfff, na het registreren moet k nog Service Pak 3 installeren, omdat k zo'n fatal error kreeg . Binnenkort ga k meedoen met al die polls
Geplaatst: 9 maart 201015 jaren comment_1605819 Je hoeft hier nog steeds dan niet 3x achter elkaar te gaan posten. Gebruik dan gewoon de Edit knop. En wat voor Polls bedoel je?
Geplaatst: 10 maart 201015 jaren comment_1606051 Hij bedoeld dat hij einedelijk kan meepraten in het GTA IV forum.
Heej!
Ik ben van plan GTA4 te kopen, maar ik weet niet precies of mijn computer um aankan.
Ik ben goed in software, maar hardware valt een beetje tegen.
Processor: Intel Duocore CPU 3.00Ghz (2 CPU's)
Geheugen: 2GB
Videokaart: ATI Radeon HD3600 series (512MB)
Kan iemand mij vertellen of ik hem aankan =)? Aangezien hier iemand verklaarde dat
canyourunit niet heel erg betrouwbaar is.