Puma Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2010 (bewerkt) Dit is een topic. Dit is geen spamtopic. In diet topic kun je wat posten. Dit topic heeft een bededoeling. De bedoedeling van dit topic is te posten als je iets nieuws hebt vergaard. Dit kunnen nieuwe schoenen zijn, een nieuwe tjik, de Donald Duck Extra limited edition, een gebroken kaakbeen, een proefwerkcijfer maar ook je pottenbakken-diploma, de stront van je grasparkiet of een nietje in je bakkes. Kortom: al het nieuwe wat je leven binnen is komen zetten van het een op het andere moment, zonder te spammen. Wij hebben al jaren geen grasparkiet meer, overigens. Ik heb vandaag nieuwe deoderera-ant gekocht: Heb 'r nog niet eerder gehad en vond 'r wel geil, dus ben ik tot kopen overgegaan. Jullie? >>> Door Flitskikker: Zo. <<< Bewerkt: 8 maart 2010 door Flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2010 Is dit niet een beetje een spamtopic, Want zo kun je iedere keer dat je iets koopt wel neerzetten, 14.50 ik heb chips gekocht Post van 15.00 ik heb friet gekocht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 8 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2010 Heb je OOIT een megalid een spamtopic zien openen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2010 Heb je OOIT een megalid een spamtopic zien openen? nu wel dus (nah, grapje) Ik heb vandaag 3 saucijzenbroodjes gekocht voor 1 euro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 8 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2010 Hmm, da's best een goede koop. Waren ze in de aanbieding? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2010 Hmm, da's best een goede koop. Waren ze in de aanbieding? Elke maandag bij de super de boer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 8 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2010 Vette shit. Ik wou een keer appelflappen meenemen bij de Coop, omdat er stond dat je alles wat op datum was gratis mee kon nemen... alleen gold dat niet voor de bakkerij. Anyway, ik heb ook m'n theorie-examen gehaald vandaag . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomFurga Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2010 Dit is een topic. In die topic kun je wat posten... Hmm, da's best een goede koop. Waren ze in de aanbieding? Vette shit. Ik wou een keer appelflappen meenemen bij de Coop, omdat er stond dat je alles wat op datum was gratis mee kon nemen... alleen gold dat niet voor de bakkerij. Anyway, ik heb ook m'n theorie-examen gehaald vandaag . Heb je OOIT een megalid een spamtopic zien openen? Goeie vraag, ik twijfel nu over het antwoord Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2010 Kijk dit bedoel ik dus, Lekker interresant zeg of ze in de aanbieding waren Deze word binnen een week op slot gezet denk ik zo, * Kuch, Kuch, spam, kuch, Kuck * Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2010 Ik heb weer een nieuwe vriendin. :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 8 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2010 (bewerkt) Heeft ze ook een wijnbuik? Ik heb een broodje bapao.. Bewerkt: 8 maart 2010 door Puma Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2010 Heb je OOIT een megalid een spamtopic zien openen? Goeie vraag, ik twijfel nu over het antwoord Ik zie ze sinds 14 januari elke dag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2010 Heeft ze ook een wijnbuik? Breezerbuikje. :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2010 Ik heb vandaag een paar sokken gekocht en een ons boter. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Exoit Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2010 Ik heb vandaag 2 muffins gekocht een een energy drank voor maar 1,65! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.