Jump to content
Geplaatst:
comment_1605056

Hoi!

Ik wil nadat ze op het forum zaten te discussiëren over een zogenaamde "GTAForumTV". Nou zat ik te denken om het echt uit te voeren. Niet dat het zeg maar zoals live televisie op TV komt, maar gewoon bijv. wekelijks een aflevering. Het zou over het forum zelf kunnen gaan zoals bijv. lopende topics/onderwerpen. Het zou kunnen gaan over (p)reviews over games enz. Het is een idee, maar als je het niks vind mag je dat gewoon zeggen hier.:puh: Helaas heb ik geen flauw benul van cameratechniek en films bewerken...:{ Dus als jij daar goed in bent en denkt dat je er per week een paar uurtjes aan besteed dan... Toppie!!!:tu: Als eerste wilde ik een soort previewtje van GTAForumTV maken en dan gewoon even kijken wat de crew ervan vind, maar natuurlijk ook de leden van het forum.;) Is er dus iemand die me erbij wil helpen? Meld je dan aan;

Ja, ik wil meewerken aan GTAForumTV!

Forumnaam:

Functie (zet streep onder de functie die je wilt doen): regie / films bewerken / plaatjes/filmen/tekst (is 1 categorie)

[table=header]Naam | Rang

Grand Theft Auto TOM | Regie[/table]

MVG Grand Theft Auto TOM

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1605103

Ik heb gister verteld dat ik het ga uitvoeren. Maar nu wil jij het uitvoeren terwijl het niet jouw idee was. En je hebt geen ervaring met video editing. Hoe wil je het dan uitvoeren? Dat andere mensen het werk doen onder jou naam?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1605107

Oh, mopper...:duh: Ik heb geen zin in een discussie eigenlijk. Sluit dit topic maar voor mijn part!:slotje: Laten we dit vergeten en gewoon verdergaan met ons nette GTAForum.:engel:

Geplaatst:
comment_1605109

Oh, mopper...:duh: Ik heb geen zin in een discussie eigenlijk. Sluit dit topic maar voor mijn part!:slotje: Laten we dit vergeten en gewoon verdergaan met ons nette GTAForum.:engel:

Ik wil wel serieus met je in discussie om op een oplossing te komen, want ik snap deze hele topic niet.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1605112

Ik wil wel serieus met je in discussie om op een oplossing te komen, want ik snap deze hele topic niet.

Nee, laat maar...:puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1605119

Leg het dan uit bloos.gif

Mijn bedoeling van dit topic was als volgt;

- Jij begon een discussie-topic over "GTAForumTV"

- Ik dacht "Lijkt me een cool idee!"

- Er werd in je topic allemaal gediscussieerd en de ene vond het een leuke idee, de ander weer niet.

- Ik zat na te denken om het idee echt uit te gaan werken. (gisteren)

- Jij wilde het idee oom gaan uitvoeren

- Ik had dat vorige niet gelezen, dus besloot om het zelf inderdaad uit te voeren.:puh:

- Ik krijg kritiek terwijl het idee nog niet echt "uitgevoerd" is...

- Ik besluit het topic dus maar te laten sluiten

En toen waren we terug bij af...:schater:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.