Jump to content
Geplaatst:
comment_10168

ik heb gezien op de site Gtaplanet dat ze op 28 juni een trailer verwachten . Hopelijk is het waar :D

hier is het artikeltje

GTAplanet.de hat die große Ehre euch exklusiv den ersten Trailer zu GTA: San Andreas vorstellen zu dürfen. Erste bewegte Bilder zum Spiel.Er zeigt erstmals die ganze Aktion und Qualität von GTA: SA. Der Trailer kommt vorraussichtlich am Montag den 28.06 online, vielleicht auch etwas früher.

Nur so viel: Schaut vorbei es lohnt sich!!!

-

Post bewerkt door: Chironu

Reden: Geen reclame.

• Reacties 33
  • Bezichtigingen 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_17310
Hahaha, maar als ie uitkomt als ik op vakantie ben lig ik 's avonds te woelen in bed om te denken hoe San Andreas is! :lol: :( :unsure:

:lol: wat bedoel je met woelen

Geplaatst:
comment_17318
Hahaha, maar als ie uitkomt als ik op vakantie ben lig ik 's avonds te woelen in bed om te denken hoe San Andreas is! :lol:  :(  :unsure:

:lol: wat bedoel je met woelen

woelen met zijn vriendin en woelen is hetzelfde dan als n**ken

maar ik denk dat de trailer nooit komt :puh: ik verwacht wel een heleboel screenshots

Geplaatst:
comment_17398

mensen laten we ff terug naar dit topic: de trailer.

want daar gaat het juist om,want wij verheugen ons er toch (hopelijk) op om de trailer te zien?

nou ik verwacht heel veel!

maar toch lijkt mij het leuker om het spel zelf te spelen.

Geplaatst:
comment_18350

Nouja, het kan dus bijna vergeten worden.

Ik weet dat het in Iowa nu nog 9 minuten lang 1 Augustus is, dus het kleine beetje hoop dat er nog is voor een trailer, krimpt steeds sneller..

Ik hoop dattie dan maar op 11 Augustus komt :lol:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.