Geplaatst: 8 maart 201015 jaren comment_1605187 Hoi, Weet iemand hoe je de zwaailichten aan kan zetten zonder de sirene? Graag reactie
Geplaatst: 8 maart 201015 jaren comment_1605192 Hierbij kan ik heel kort zijn: niet, voor zover ik weet. Cylas
Geplaatst: 8 maart 201015 jaren comment_1605195 Met een mod zou je dit kunnen doen, maar zonder mod zou ik nou al weten dat het niet gaat...
Geplaatst: 8 maart 201015 jaren Auteur comment_1605227 Hierbij kan ik heel kort zijn: niet, voor zover ik weet. Cylas Hoe kan je een mod instellen op een ps3
Geplaatst: 8 maart 201015 jaren comment_1605228 Hierbij kan ik heel kort zijn: niet, voor zover ik weet. Cylas Hoe kan je een mod instellen op een ps3 Dit Kan ook niet
Geplaatst: 8 maart 201015 jaren comment_1605267 Je kan het alleen met die wagen van de luchthaven (met één oranje lampje op), die maakt nooit geluid.
Geplaatst: 8 maart 201015 jaren Auteur comment_1605288 Je kan het alleen met die wagen van de luchthaven (met één oranje lampje op), die maakt nooit geluid. Hoe zet je dat dan aan ?
Geplaatst: 8 maart 201015 jaren comment_1605454 Je kan het alleen met die wagen van de luchthaven (met één oranje lampje op), die maakt nooit geluid. Hoe zet je dat dan aan ? Zoals je een sirene aanzet: kort toeteren.
Geplaatst: 8 maart 201015 jaren comment_1605457 Als je in de politiewagen /ambulance/ brandweer de sirene aanzet en dan uitstapt heb je ook geen geluid.
Geplaatst: 9 maart 201015 jaren comment_1605556 Of als je een aantal granaten/RPG schoten hoort ontploffen, hoor je ook een paar seconden niks. Of zet gewoon de audio af.
Geplaatst: 9 maart 201015 jaren comment_1605755 Je kan het alleen met die wagen van de luchthaven (met één oranje lampje op), die maakt nooit geluid. Hoe zet je dat dan aan ? Zoals je een sirene aanzet: kort toeteren. Weer wat geleerd, bedankt
Geplaatst: 10 maart 201015 jaren comment_1606504 En je kan ook de zwaailichten kapotmaken waardoor het geluid ook veranderd .
Geplaatst: 13 maart 201015 jaren comment_1608155 De sirene zal bij een politie-voertuig alleen uitstaan als je uitstapt. De zwaailichten zullen nog wel blijven branden. Het lampje van de Flyus-Feroci zal alleen aanstaan 'S Avonds, 'S nacht's En S' Ochtends.
Geplaatst: 13 maart 201015 jaren comment_1608169 HET IS MOGELIJK: Stap in een politieauto, zet de zwaailichten aan. Druk op het uit knopje van je geluidsysteem of koptelefoon en als het goed is heb je nu zwaailicht zonder sirene. LET OP: de hierbove beschreven oplossing is voor de PC. Bij de PS of Xbox is het meer gecompliceerd, hiervoor raad ik je aan om even de klantenservice van je tv te bellen.
Geplaatst: 13 maart 201015 jaren comment_1608181 HET IS MOGELIJK: Stap in een politieauto, zet de zwaailichten aan. Druk op het uit knopje van je geluidsysteem of koptelefoon en als het goed is heb je nu zwaailicht zonder sirene. LET OP: de hierbove beschreven oplossing is voor de PC. Bij de PS of Xbox is het meer gecompliceerd, hiervoor raad ik je aan om even de klantenservice van je tv te bellen. Bij de PS3/Xbox is het gewoon niet mogelijk om met de zwaailichten te rijden zonder sirene. Dus 'laufen' met je Klantenservice
Geplaatst: 13 maart 201015 jaren comment_1608205 HET IS MOGELIJK: Stap in een politieauto, zet de zwaailichten aan. Druk op het uit knopje van je geluidssysteem of koptelefoon en als het goed is heb je nu zwaailicht zonder sirene. LET OP: de hierboven beschreven oplossing is voor de PC. Bij de PS of Xbox is het meer gecompliceerd, hiervoor raad ik je aan om even de klantenservice van je tv te bellen. Ik vind het dan weer fijn om dan wel gewoon de "Effecten" te horen, en hij waarschijnlijk ook. Ik denk dat hij er al achter was gekomen dat je het geluid gewoon uit kan doen Hij kan dat best wel zelf bedenken en een paar mensen hebben dit al gezegd.
Hoi,
Weet iemand hoe je de zwaailichten aan kan zetten zonder de sirene?
Graag reactie