Jump to content

Maibatsu Vincent Tuning v2.0


Luzhin2.4

Recommended Posts

Maibatsu Vincent Tuning v2.0

by Luzhin2.4

Info:

Kies tussen de suicide-achter-deuren of de suicide-lambo-achter-deuren!

Deze mod geeft de Vincent:

-Voor vleugeldeuren,

-Moterkap gaat naar links open,

-Kofferklep gaat naar links open,

-2 extra spoilers(van de Sultan en de Sentinel),

-Sultan Velgen,

-Subwoofers in de kofferruimte,

-Smoke lichten,

-Turbo en intercooler,

-Side uitlaat,

-Geblindeerde ramen,

-Extra carcolor,

-Goed werkend schade model.

Screens:

image_21306.jpg

image_21303.jpg

image_21304.jpg

image_21305.jpg

image_21274.jpg

DOWNLOAD van gtaforum.nl

DOWNLOAD van gtagarage.com

Vragen, suggesties of ander commentaar is welkom!

HAVE FUN!!!

Special thanks go to Mythbuster, .Senne and Wesley123

Als je benieuwd ben hoe de 'ontwikkeling' verliep, kijk dan naar dit topic.

Bewerkt: door Luzhin2.4
Link to comment
Delen op andere websites

Oeh, lekker Fast & Furious stijl. Ik vind hem er persoonlijk erg gaaf uit zien zonder die kenmerkende GTA-stijl te verliezen. Ik weet niet of de mogelijkheid bestaat, maar anders zou toevoeging van neon ook nog wel leuk uit kunnen pakken. In ieder geval kudos en een virtueel koekje voor jou, ik vind hem zeer geslaagd. Keep it up! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk dat je ermee doorgaat en verder experimenteert. Ik ben het ermee eens dat het GTA-gevoel behouden blijft bij het zien van de auto, en daar ben ik blij over. Ik blijf wel bij wat ik laatst al zei: ik ben niet bepaald groot fan van de zijwaarts te openen motorkap en kofferklep. Wat me trouwens ook vraagtekens oproept is of die achterdeuren nu als suicide doors werken, zoals bij bijvoorbeeld een Mini Clubman tegenwoordig, of toch als vleugeldeuren (ik zie allebei de dingen op de screens namelijk). Ik wil je wel nog de tip meegeven (ik weet niet waar ik dat zag, maar ik meen dat dat bij je vorige was) dat je de achterbumper goed moet afwerken als je een uitlaat verwijderd.

Ik wens je veel succes verder!

Link to comment
Delen op andere websites

Erg mooie wagen Luzhin2.4. Die suicide-vleugel deuren zien er echt vet uit! Maar ik ben het met Wienish eens dat die zijwaartse motorkap en achterbak best wel lelijk zijn. Ik zou de motorkap of proberen in 2 stukken te snijden en allebei een andere kant op laten openen, of naar voren op laten gaan. Die achterbak moet je gewoon op de traditionele manier open laten gaan. Wat ook misschien leuk is om te doen is in de handling de auto een stukje lager laten hangen. Maar in ieder geval een erg mooie bak! :) Ik vind het jammer dat ik geen pc heb die IV aankan om hem te testen. Keep up the good work!

Link to comment
Delen op andere websites

Dank je. Ik vind die zijwaartse motorkap en zeker de zijwaartse trunk juist mooi, weer eens een keer wat anders:P De volgende keer dat ik een auto ga tunen zal ik het eens proberen om van de motorkap een split hood te maken zoals je dat in NFSU2 ook kon doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Split hood is niet mogelijk, dan moet je twee dummies hebben en crasht je IV.

Hij ziet er nog een stuk vetter uit door de verf en kleine veranderingen hier en daar, erg mooi gedaan. Ik zou 'm nu als "af" beschouwen, anders wordt ie misschien een stukje té over-the-top. :puh:

Keep it up! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Hoe kan hij suicide deuren hebben als de deuropening nog steeds aan dezelfde kant zit?

Gebruik je fantasie, als je daar aan de deuropening trekt gaat hij elektrisch omhoog :puh:

On-Topic; Ik vind hem ook heel mooi, alleen, zoals anderen al hebben gezegd, vind ik de motorkap die zijwaarts opengaat ook niet zo mooi...

Ook had ik het mooier gevonden als de uitlaat opening in de voorbumper aan de bovenkant rond was en aan de onderkant open. Dus dat er een halve cirkel in zit, met een leeg vlak eronder. De vierkant die er nu is vind ik namelijk niet zo mooi.

Link to comment
Delen op andere websites

Thx

Over die handgrepen heb ik niet eens nagedacht... En bij de uitlaat wilde ik eerst een rond gat maken, maar ik wist niet hoe je extra polygonen kon toevoegen en daar het juiste materiaal op kon zetten(btw het is mn eerste mod). En ik vond het vierkante gat op een of andere manier wel passen.

Bewerkt: door Luzhin2.4
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...