Vandaag wilde ik eens de nieuwste driver van Nvidia installeren omdat ik nog een oude had, maar nu zit ik met een probleem, mijn eigenlijke scherm op mijn laptop geeft zwart beeld en mijn externe Acer VGA scherm geeft een of andere blauwe gloed, maar ook geen beeld. Wel problematisch, ik kan niet in de veilige modus opstarten en normaal windows ook niet, de bios kan wel maar zodra ik bv. Windows laad, dan valt er na het logo van windows 7 ´Windows Starten´ het beeld weg , of te wel, ik heb nu helemaal geen computer meer, ik zit nu op de laptop van mijn ouders maar ik heb mijn eigen computer redelijk vaak voor school nodig, dus het is wel dringend dat dit snel word verholpen.
Even mijn probleem samengevat in het kort, ik heb geen beeld op mijn eigen scherm en een blauwe gloed op mijn externe scherm. Kan geen veilige modus starten en alleen in de BIOS. Het ligt niet aan Windows want ik krijg wel het geluidje te horen van het inlog-scherm van Windows 7
Het gaat om de Acer Aspire 7520g met de Nvidia 8600m GS GPU. Ik vind dit echt klopte, en formatteren is geen optie omdat ik gewoon te veel belangrijke files op mijn computer heb staan, dingen zoals bron-bestanden van mijn website, PSD van de website, persoonlijke bestanden, downloads, en nog veel meer, zo'n 150GB aan files die ik dus zou moeten back-uppen, maar dat gaat dus niet.
Als iemand een oplossing weet dan hoor ik dit graag En voor de duidelijkheid, ik zit nu op de laptop van mijn ouders en die gebruiken is geen optie omdat ik veel moet typen en dit toetsenbord typt helemaal niet fijn, en natuurlijk willen mijn ouders ook wel eens computeren.
Hallo,
Vandaag wilde ik eens de nieuwste driver van Nvidia installeren omdat ik nog een oude had, maar nu zit ik met een probleem, mijn eigenlijke scherm op mijn laptop geeft zwart beeld en mijn externe Acer VGA scherm geeft een of andere blauwe gloed, maar ook geen beeld. Wel problematisch, ik kan niet in de veilige modus opstarten en normaal windows ook niet, de bios kan wel maar zodra ik bv. Windows laad, dan valt er na het logo van windows 7 ´Windows Starten´ het beeld weg
, of te wel, ik heb nu helemaal geen computer meer, ik zit nu op de laptop van mijn ouders maar ik heb mijn eigen computer redelijk vaak voor school nodig, dus het is wel dringend dat dit snel word verholpen.
Even mijn probleem samengevat in het kort, ik heb geen beeld op mijn eigen scherm en een blauwe gloed op mijn externe scherm. Kan geen veilige modus starten en alleen in de BIOS. Het ligt niet aan Windows want ik krijg wel het geluidje te horen van het inlog-scherm van Windows 7
Het gaat om de Acer Aspire 7520g met de Nvidia 8600m GS GPU. Ik vind dit echt klopte, en formatteren is geen optie omdat ik gewoon te veel belangrijke files op mijn computer heb staan, dingen zoals bron-bestanden van mijn website, PSD van de website, persoonlijke bestanden, downloads, en nog veel meer, zo'n 150GB aan files die ik dus zou moeten back-uppen, maar dat gaat dus niet.
Als iemand een oplossing weet dan hoor ik dit graag
En voor de duidelijkheid, ik zit nu op de laptop van mijn ouders en die gebruiken is geen optie omdat ik veel moet typen en dit toetsenbord typt helemaal niet fijn, en natuurlijk willen mijn ouders ook wel eens computeren.
//Zammy
Bewerkt: door Zamg0d1