Ik heb een vraagje over een probleem met GTA Vice City.
Ik wilde het spel weer een keer spelen, maar ik liep tegen het volgende probleem aan.
Vroeger speelde ik op een andere pc, toen ging alles goed. Maar nu heb ik het probleem dat
de filmstukjes (cutscenes) bij de missie's geen geluid hebben, en de autoradio kraakt even als je 'm aanzet
maar er komt daarna geen geluid meer uit. Dit schijnt een meervoorkomend probleem te zijn, ik kon echter geen werkende oplossing vinden.
Wat ik al gedaan heb is van een uploadsite de map 'Audio' gedownload, dit heb ik naar de huidige map 'Audio' gekopieerd, er werd echter niks overschreven, en het heeft ook niet gewerkt.
Ik vroeg me nog af, kan het aan de drivers van Realtek liggen, daar las ik ook ergens iets over.
Eigenlijk weet ik verder niet meer wat ik eraan kan doen.
Mijn systeem specs:
intel core 2 quad q6600
club3d radeon hd4670 1gb
2 gb ddr2 667 mhz
500 gb hdd
win vista home basic sp2
fujitsu siemens / MSI MS7379 moederbord
realtek onboard geluidskaart
Alvast heel erg bedankt!
Ik dacht dat GTA - experts zoals jullie hier vast wel wat op weten
Hey!
Ik heb een vraagje over een probleem met GTA Vice City.
Ik wilde het spel weer een keer spelen, maar ik liep tegen het volgende probleem aan.
Vroeger speelde ik op een andere pc, toen ging alles goed. Maar nu heb ik het probleem dat
de filmstukjes (cutscenes) bij de missie's geen geluid hebben, en de autoradio kraakt even als je 'm aanzet
maar er komt daarna geen geluid meer uit. Dit schijnt een meervoorkomend probleem te zijn, ik kon echter geen werkende oplossing vinden.
Wat ik al gedaan heb is van een uploadsite de map 'Audio' gedownload, dit heb ik naar de huidige map 'Audio' gekopieerd, er werd echter niks overschreven, en het heeft ook niet gewerkt.
Ik vroeg me nog af, kan het aan de drivers van Realtek liggen, daar las ik ook ergens iets over.
Eigenlijk weet ik verder niet meer wat ik eraan kan doen.
Mijn systeem specs:
intel core 2 quad q6600
club3d radeon hd4670 1gb
2 gb ddr2 667 mhz
500 gb hdd
win vista home basic sp2
fujitsu siemens / MSI MS7379 moederbord
realtek onboard geluidskaart
Alvast heel erg bedankt!
Ik dacht dat GTA - experts zoals jullie hier vast wel wat op weten
Bewerkt: door mpc007